Růst prodejů značky Kia nadále pokračuje

Jan Fiala, 10. dubna 2008, 08:05 Google+

Prodej značky KIA dosáhl v prvním čtvrtletí roku 2008 na českém trhu opět nebývalé úrovně. Společnost Kia Motors Czech, výhradní dovozce vozů Kia do ČR, prodala za období leden-březen celkem 1858 nových osobních a užitkových vozů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Cee´d SportyWagon

Cee´d SportyWagon | foto: Kia Motors

Sdílejte článek

Oproti stejnému období roku 2007 se prodalo o 654 vozů více, což je růst o 54%. Tento počet znamená dosažení nového historického prodejního rekordu značky a upevnění 8. pozice v prodejním žebříčku automobilových značek na našem trhu.

Klíčovým a nejúspěšnějším modelem je i nadále cee´d, který si ve všech třech karosářských provedeních našel 1043 nových majitelů. V měsíci březnu se pak stal nejprodávanějším dováženým vozem na trhu a za první čtvrtletí si drží první místo v prodejích segmentu C.

První cee´d je pak v počtu prodaných vozů následován modelem Picanto s 277 kusy a Sportage se 169 kusy, což ji vyhouplo na první pozici nejprodávanějšího malého SUV za první tři měsíce roku.

Společnost Kia Motors Czech je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, kde působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence prodala na českém trhu přes 28 000 vozů.

Kia Motors Corporation, nejrychleji rostoucí automobilová značka ve světě, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Jako člen automobilové skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cíl se stát jedním z největších světových výrobců automobilů. V 16 výrobních a montážních závodech ve 13 zemích světa v současnosti automobilka produkuje více než 1 100 000 vozidel ročně, která jsou prodávána prostřednictvím sítě oficiálních zastoupení ve  190 zemích celého světa. Kia má dnes 30 000 zaměstnanců.

Kia Motors je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a současně také celosvětovým oficiálním sponzorem tenisového Davisova poháru. Současně je Kia také oficiálním partnere evropského fotbalového šampionátu Euro 2008 v Rakousku a Švýcarsku.

Zdroj: Tisková zpráva KIA MOTORS CZECH s.r.o.

Vytisknout

Diskuze: Růst prodejů značky Kia nadále pokračuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

Názor: nové zákony – zase vedle

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud