Růst prodejů značky Kia nadále pokračuje

Jan Fiala, 10. dubna 2008, 08:05 Google+

Prodej značky KIA dosáhl v prvním čtvrtletí roku 2008 na českém trhu opět nebývalé úrovně. Společnost Kia Motors Czech, výhradní dovozce vozů Kia do ČR, prodala za období leden-březen celkem 1858 nových osobních a užitkových vozů.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Cee´d SportyWagon

Cee´d SportyWagon | foto: Kia Motors

Sdílejte článek

Oproti stejnému období roku 2007 se prodalo o 654 vozů více, což je růst o 54%. Tento počet znamená dosažení nového historického prodejního rekordu značky a upevnění 8. pozice v prodejním žebříčku automobilových značek na našem trhu.

Klíčovým a nejúspěšnějším modelem je i nadále cee´d, který si ve všech třech karosářských provedeních našel 1043 nových majitelů. V měsíci březnu se pak stal nejprodávanějším dováženým vozem na trhu a za první čtvrtletí si drží první místo v prodejích segmentu C.

První cee´d je pak v počtu prodaných vozů následován modelem Picanto s 277 kusy a Sportage se 169 kusy, což ji vyhouplo na první pozici nejprodávanějšího malého SUV za první tři měsíce roku.

Společnost Kia Motors Czech je výhradním dovozcem automobilů značky Kia do České republiky, kde působí od dubna roku 1994. Za dobu své existence prodala na českém trhu přes 28 000 vozů.

Kia Motors Corporation, nejrychleji rostoucí automobilová značka ve světě, byla založena v roce 1944 a je nejstarší korejskou automobilkou. Jako člen automobilové skupiny Hyundai-Kia Automotive Group má za cíl se stát jedním z největších světových výrobců automobilů. V 16 výrobních a montážních závodech ve 13 zemích světa v současnosti automobilka produkuje více než 1 100 000 vozidel ročně, která jsou prodávána prostřednictvím sítě oficiálních zastoupení ve  190 zemích celého světa. Kia má dnes 30 000 zaměstnanců.

Kia Motors je hlavním partnerem tenisového grandslamového turnaje Australian Open a současně také celosvětovým oficiálním sponzorem tenisového Davisova poháru. Současně je Kia také oficiálním partnere evropského fotbalového šampionátu Euro 2008 v Rakousku a Švýcarsku.

Zdroj: Tisková zpráva KIA MOTORS CZECH s.r.o.

Vytisknout

Diskuze: Růst prodejů značky Kia nadále pokračuje

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

ilustrační foto

Názor: nové zákony – zase vedle

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud