FORD MOTOR COMPANY, s.r.o. přichází od dubna 2008 s nabídkou pětidveřového modelu Ford Focus kategorie N1 s odpočtem DPH. To jistě ocení zejména zákazníci, kteří své auto používají jak pro firemní, tak i soukromé účely.
Nový Ford Focus 5dv. je tedy od včerejšího dne jako užitkový vůz N1 k dispozici ve všech výbavách a se všemi motory, s nimiž se dodává původní osobní varianta: 1.4 Duratec (59 kW / 80 k), 1.6 Duratec (74 kW / 100 k), 1.6 Duratec Ti-VCT (85 kW / 115 k), 1.8 Duratec FFV (92 kW / 125 k), 2.0 Duratec (107 kW / 145 k), 2.5 Duratec (165 kW / 225 k), 1.8 Duratorq TDCi (85 kW / 115 k) a 2.0 Duratorq TDCi (100 kW / 136 k).
Základem úpravy nového Fordu Focus 5dv. pro kategorii N1 je i tentokrát instalace posuvné přepážky oddělující prostor pro posádku a náklad a dále nalepení dvou fólií zakrývající zadní boční okna v nákladovém prostoru: bezpečnostní a neprůhledné. Při přestavbě, která mimo jiné znamená i to, že se z pětimístného vozu stává čtyřmístný, se dále odstraňuje střední hlavová opěrka a střední bezpečnostní pásy zadní řady. Cena přepážky včetně montáže je 16 900,- Kč bez DPH.
Pětidveřovou variantu nového Fordu Focus s motorem 1.4 Duratec (59 kW / 80 k) lze v této úpravě díky kombinaci akční nabídky Focus Trend Celebration a odpočtu DPH získat již od 327 816,- Kč bez DPH. Zdroj: Tisková zpráva FORD MOTOR COMPANY, s.r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.