PSA Peugeot Citroën a partnerská společnost Mitsubishi Motors Corporation (MMC) se dohodly na přesunutí výroby modelů Peugeot 4007 a Citroën C-Crosser z Japonska na evropský kontinent.
Vozy určené pro evropský trh, které jsou v současné době montovány v japonském výrobním závodu MMC v Mizushimě, budou od ledna 2009 vyráběny v holandské továrně „Ned Car“, jejíž je společnost MMC 100%-ním vlastníkem.
Přesunutí výroby do Evropy umožní značkám Peugeot a Citroën lépe reagovat na vývoj poptávky po vozech typu SUV na evropském trhu. Tento segment 4x4 zůstává jedním z nejdynamičtěji se rozvíjejících segmentů v Evropě.
Modely Peugeot 4007 a Citroën C-Crosser, první SUV skupiny PSA Peugeot Citroën, jsou na evropském trhu v prodeji od poloviny druhého semestru roku 2007. Zdroj: Tisková zpráva PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o. a CITROËN ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.