Více než 10 000 sportovců z více než 200 zemí bude od 8. do 24. srpna tohoto roku bojovat o 28 sad medailí na olympijských hrách v Pekingu. Volkswagen podporuje Organizační výbor olympijských her v Pekingu 2008 jako hlavní národní sponzor.
Volkswagen a řecký importér Kosmocar jsou zároveň oficiálními automobilovými partnery Řeckého olympijského výboru a poskytli flotilu 30 vozů na celkem 137 000 km dlouhou olympijskou štafetu mezi Olympií a Pekingem.
Volkswagen Group, jakožto exkluzivní partner, poskytne Organizačnímu výboru OH 2008 flotilu 6000 vozů, která se bude skládat ze 4350 vozů Volkswagen, 650 vozů Škoda a z 1000 vozů Audi.
Koncern Volkswagen se na olympijské půdě bude také prezentovat v několika expozicích. Každá ze značek Volkswagen, Audi a Škoda budou mít k dispozici přes 2000 m2 velký pavilon s motty „Současnost a budoucnost“ (Volkswagen), „Minulost a současnost“ (Audi) a „Minulost a budoucnost“ (Škoda).
Volkswagen se dále podílí i na mezinárodní štafetě olympijské pochodně. Konvoj vozů wolfsburgské automobilky tak doprovází pochodeň na cestě mezi Řeckem a Čínou.
Letošní olympijské hry se budou poprvé v historii konat v Čínské lidové republice a očekává se až 4 miliony návštěvníků. Partnerství mezi značkou Volkswagen a Organizačním výborem OH 2008 je tak důležitým prvkem strategie úspěšného zakotvení koncernu na nejdůležitějším asijském trhu. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.