Více než 10 000 sportovců z více než 200 zemí bude od 8. do 24. srpna tohoto roku bojovat o 28 sad medailí na olympijských hrách v Pekingu. Volkswagen podporuje Organizační výbor olympijských her v Pekingu 2008 jako hlavní národní sponzor.
Volkswagen a řecký importér Kosmocar jsou zároveň oficiálními automobilovými partnery Řeckého olympijského výboru a poskytli flotilu 30 vozů na celkem 137 000 km dlouhou olympijskou štafetu mezi Olympií a Pekingem.
Volkswagen Group, jakožto exkluzivní partner, poskytne Organizačnímu výboru OH 2008 flotilu 6000 vozů, která se bude skládat ze 4350 vozů Volkswagen, 650 vozů Škoda a z 1000 vozů Audi.
Koncern Volkswagen se na olympijské půdě bude také prezentovat v několika expozicích. Každá ze značek Volkswagen, Audi a Škoda budou mít k dispozici přes 2000 m2 velký pavilon s motty „Současnost a budoucnost“ (Volkswagen), „Minulost a současnost“ (Audi) a „Minulost a budoucnost“ (Škoda).
Volkswagen se dále podílí i na mezinárodní štafetě olympijské pochodně. Konvoj vozů wolfsburgské automobilky tak doprovází pochodeň na cestě mezi Řeckem a Čínou.
Letošní olympijské hry se budou poprvé v historii konat v Čínské lidové republice a očekává se až 4 miliony návštěvníků. Partnerství mezi značkou Volkswagen a Organizačním výborem OH 2008 je tak důležitým prvkem strategie úspěšného zakotvení koncernu na nejdůležitějším asijském trhu. Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.