Ford uvolnil ceny netrpělivě očekávaného nového crossoveru Ford Kuga, který na české silnice vyjede už v polovině letošního roku. Verze Trend 4x2 bude v ČR stát 799 990,- Kč.
Ford Kuga, postavený na základě designérské studie Iosis X, přináší do segmentu vozů typu crossover nejen vysoké technické kvality, užitnou hodnotu a skvělé jízdní vlastnosti, ale také neotřelý a přitažlivý design. V České republice se Kuga bude prodávat ve výbavě Trend a Titanium – a to v první fázi jen s motorem 2.0 TDCi / 136 k, k němuž na konci letošního či začátku příštího roku přibude další agregát.
"Model Kuga je pro Ford v České republice vozem velmi důležitým", říká Ota Sedláček, prodejní a marketingový ředitel českého Fordu. "To pochopitelně neplatí tolik o objemu prodejů - počítáme s nějakými 200 vozy ročně - ale zejména o image: Kuga je totiž typickým moderním Fordem s atraktivním designem, skvělými technickými a užitnými vlastnostmi, špičkovou bezpečností – a nejlepšími jízdními vlastnostmi v tzv. "neprémiové" části svého segmentu."
Kuga s výbavou Trend (např. 6x airbag, ESP, klimatizace, elektricky ovládaná okna, Ford Power /systém startování tlačítkem/, Easy Fuel /bezzátkový uzávěr nádrže/, dělené zadní dveře, atd.) bude tedy s poháněnou přední nápravou stát 799 990,- Kč a s pohonem 4x4 849 990,- Kč. Kuga ve vyšší výbavě Titanium (navíc automatická klimatizace, kola z lehkých slitin, stropní a zadní konzole, výklopné stolky vzadu, tónovaná skla, atd.) bude v nabídce za 864 990,- Kč jako"dvoukolka" a 914 990,- Kč s pohonem 4x4.
Prodej Fordu Kuga začne na konci II. čtvrtletí 2008. Ford Motor Company
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.