Za mimořádné výsledky hospodaření mají být ve slušných společnostech oceňováni nejen manažeři, ale také řadoví zaměstnanci, jejichž kvalitní prací se především dobrých hospodářských výsledků daří dosáhnout.
A protože Škoda Auto se mezi slušné společnosti právem řadí, budou její zaměstnanci opět o něco spokojenější - posuďte sami podle tiskové zprávy:
Za mimořádně příznivé hospodářské výsledky Škoda Auto v roce 2007 dostanou její zaměstnanci mimořádný bonus 3.000 Kč. Na jeho vyplacení se oddělení řízení lidských zdrojů společnosti dohodlo s odborovou organizací OS KOVO. S již dříve oznámeným variabilním podnikovým bonusem 14.000 Kč tak zaměstnanci k dubnové výplatě dostanou navíc celkem 17.000 korun.
Proti loňskému roku je variabilní podnikový bonus vyšší o 40 %. Právě o tolik totiž společnosti Škoda Auto meziročně vzrostl zisk před zdaněním. „Zlepšení hospodářských výsledků bylo v loňském roce skutečně výrazné, zaměstnanci odvedli velký kus práce. Udělení mimořádného bonusu proto považuji za správné a motivující,“ uvedl člen představenstva pro řízení lidských zdrojů Martin Jahn. Škoda Auto v roce 2007 prodala přes 630.000 vozů a její tržby dosáhly rekordních 222 miliard korun.
Vyplácení bonusů za výsledky firmy vychází z filozofie společnosti. Cílem je motivovat zaměstnance ke kolektivnímu úspěchu. Bonus v závislosti na výsledku firmy zavedlo vedení Škoda Auto po loňském kolektivním vyjednávání s odbory.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.