Za mimořádné výsledky hospodaření mají být ve slušných společnostech oceňováni nejen manažeři, ale také řadoví zaměstnanci, jejichž kvalitní prací se především dobrých hospodářských výsledků daří dosáhnout.
A protože Škoda Auto se mezi slušné společnosti právem řadí, budou její zaměstnanci opět o něco spokojenější - posuďte sami podle tiskové zprávy:
Za mimořádně příznivé hospodářské výsledky Škoda Auto v roce 2007 dostanou její zaměstnanci mimořádný bonus 3.000 Kč. Na jeho vyplacení se oddělení řízení lidských zdrojů společnosti dohodlo s odborovou organizací OS KOVO. S již dříve oznámeným variabilním podnikovým bonusem 14.000 Kč tak zaměstnanci k dubnové výplatě dostanou navíc celkem 17.000 korun.
Proti loňskému roku je variabilní podnikový bonus vyšší o 40 %. Právě o tolik totiž společnosti Škoda Auto meziročně vzrostl zisk před zdaněním. „Zlepšení hospodářských výsledků bylo v loňském roce skutečně výrazné, zaměstnanci odvedli velký kus práce. Udělení mimořádného bonusu proto považuji za správné a motivující,“ uvedl člen představenstva pro řízení lidských zdrojů Martin Jahn. Škoda Auto v roce 2007 prodala přes 630.000 vozů a její tržby dosáhly rekordních 222 miliard korun.
Vyplácení bonusů za výsledky firmy vychází z filozofie společnosti. Cílem je motivovat zaměstnance ke kolektivnímu úspěchu. Bonus v závislosti na výsledku firmy zavedlo vedení Škoda Auto po loňském kolektivním vyjednávání s odbory.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.