Nový model Audi A4 pokračuje ve své úspěšné cestě. Voliči 26 evropských verzí časopisu „Autobild“ jej s výraznou převahou zvolili za „Europe’s Auto1“, evropský vůz číslo 1. Tím tento mnohonásobný vítěz srovnávacích testů zapsal další kapitolu do kroniky svých úspěchů.
Rupert Stadler, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Audi AUDI AG, toto ocenění převzal při slavnostním aktu na letošním autosalonu v Ženevě. Nové Audi A4 v provedení limuzína bylo na český trh uvedeno v lednu tohoto roku. Verze Avant se v autosalonech dealerů objeví na jaře. Každoroční anketu o „Auto 1“ pořádá německý odborný magazín „Autobild“ ve spolupráci se svými sesterskými publikacemi v celkem 26 evropských zemích, oslovujícími 40 milionů čtenářů.
Volba probíhala v šesti kategoriích automobilů. Po jejím ukončení 26 šéfredaktorů titulů „Autobild“ společně s techniky a automobilovými závodníky vybrali mezi vítězi jednotlivých kategorií celkového vítěze. A tím se nakonec se značnou převahou stalo Audi A4. Nové A4 šéfredaktory přesvědčilo svou jízdní dynamikou a komfortem stejně tak jako i obdivuhodným designem a prvotřídním řemeslným zpracováním.
Titul „Auto 1“ je nejnovějším úspěchem v působivé řadě ocenění, které už model A4 od svého uvedení na trh nasbíral.
Ziskem tohoto ocenění Audi pokračuje ve svém úspěšném účinkování ve čtenářské anketě, která je považována za nejreprezentativnější v Evropě. V roce 2005 tento titul získalo Audi A6. Zdroj: Tisková zpráva Import Volkswagen Group, s. r. o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.