Nový model Audi A4 pokračuje ve své úspěšné cestě. Voliči 26 evropských verzí časopisu „Autobild“ jej s výraznou převahou zvolili za „Europe’s Auto1“, evropský vůz číslo 1. Tím tento mnohonásobný vítěz srovnávacích testů zapsal další kapitolu do kroniky svých úspěchů.
Rupert Stadler, předseda představenstva a generální ředitel společnosti Audi AUDI AG, toto ocenění převzal při slavnostním aktu na letošním autosalonu v Ženevě. Nové Audi A4 v provedení limuzína bylo na český trh uvedeno v lednu tohoto roku. Verze Avant se v autosalonech dealerů objeví na jaře. Každoroční anketu o „Auto 1“ pořádá německý odborný magazín „Autobild“ ve spolupráci se svými sesterskými publikacemi v celkem 26 evropských zemích, oslovujícími 40 milionů čtenářů.
Volba probíhala v šesti kategoriích automobilů. Po jejím ukončení 26 šéfredaktorů titulů „Autobild“ společně s techniky a automobilovými závodníky vybrali mezi vítězi jednotlivých kategorií celkového vítěze. A tím se nakonec se značnou převahou stalo Audi A4. Nové A4 šéfredaktory přesvědčilo svou jízdní dynamikou a komfortem stejně tak jako i obdivuhodným designem a prvotřídním řemeslným zpracováním.
Titul „Auto 1“ je nejnovějším úspěchem v působivé řadě ocenění, které už model A4 od svého uvedení na trh nasbíral.
Ziskem tohoto ocenění Audi pokračuje ve svém úspěšném účinkování ve čtenářské anketě, která je považována za nejreprezentativnější v Evropě. V roce 2005 tento titul získalo Audi A6. Zdroj: Tisková zpráva Import Volkswagen Group, s. r. o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.