Světoznámý český režisér, osobitý divadelní i filmový herec a držitel nejprestižnějšího filmového ocenění za režii, filmového Oscara, převzal z rukou vedoucího Divize Audi Petra Neústupného klíče od černého Audi TT Coupé 2.0 TFSI S tronic®.
„Jsme velmi rádi, že je to právě Jiří Menzel, kdo rozšířil již tak početnou skupinu osobností z řad uměleckých špiček, které se v poslední době pro značku Audi rozhodly,“ říká k tomu Petr Neústupný.
Volba nového Audi TT Coupé byla pro režiséra poměrně snadná: „S vozy Audi mám již zkušenosti z minulosti. Měl jsem skoro tři roky kompaktní Audi A3 a byl jsem s ním velmi spokojen,“ prozradil Jiří Menzel. „Dávám na rozdíl od mé ženy přednost menším a útulným vozům,“ prozrazuje Menzel s úsměvem.
Jiří Menzel má najeto již mnoho kilometrů, řídí rád a předsudky vůči ženám řidičkám rozhodě netrpí. Proto za volantem černého TTčka budeme potkávat i jeho manželku Olgu Menzelovou. Již teď se Jiří Menzel těší, jak svůj vůz na počátku jara pořádně prožene. Mezi jeho první cesty bude patřit trasa do jižních Čech, konkrétně Třeboně.
„Dříve jsem byl spíše zvyklý na vozy s manuální převodovkou, poté co jsem však jednou otestoval vůz s automatickou převodovkou od Audi, rozhodl jsem se, že můj další vůz již musí mít automat,“ dodává Jiří Menzel. Proto je jeho Audi TT Coupé vybaveno špičkovou šestistupňovou, dvojspojkovou převodovkou S tronic®, která dokonale kombinuje výhody konvenčních šestistupňových manuálních převodovek a moderních automatických převodovek. Režisér si tak bude moci vychutnávat velmi dynamickou jízdu, při které nedochází k přerušení toku přenášeného výkonu ani při řazení. Navíc převodovka S tronic přispívá i k pozoruhodné hospodárnosti jízdy a jejímu komfortu.
Letošní rok bude ve znamení oslav již desetiletého výročí premiéry Audi TT. Ihned po svém uvedení na podzim roku 1998 se Audi TT Coupé stalo kultovním vozem a modlou automobilových nadšenců. Jako uragán opanovalo segment sportovních vozů a posílilo skvělý image značky Audi.
Druhá generace tohoto úspěšného modelu svým designem, výkonem motoru i jízdními vlastnostmi dokonale ztělesňuje dravou dynamiku a eleganci. Oslava destetiletého výročí bude letos korunovaná uvedení supersportovního Audi TTS. Modely Audi TT druhé generace, které jsou právem řazeny mezi ikony designu, si v loňském roce vybralo na 70 českých zákazníků. Audi ČR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.