Nejkrásnější české dívky budou jezdit modely španělské produkce Seat Leon. Aneb "Žlutý Leon pro Lvici"...
„Leonek je krásný a žlutá barva se mi moc líbí, mám dokonce i žlutý mobil,“ radovala se letošní Česká Miss Eliška Bučková, když si poprvé prohlédla hlavní výhru v soutěži, sportovního Leona, kterou ji věnovala společnost Auto-Exner, jeden z největších pražských prodejců značky SEAT. Osmnáctiletá středoškolačka ze Strážnice, narozená ve slunečním znamení Lva, si pro svou výhru přijela do autosalonu Auto Exner a typicky ženské vnímání auta ještě potvrdila přiznáním, že o autech neví o moc více, než že mají čtyři kola…
První jízdu s Leonem však mladá Miss absolvovala jen jako spolujezdkyně. „Ještě jsem nikdy sama auto neřídila, ale tak do měsíce už bych mohla mít řidičák,“ usmívala se do záblesků fotoreportérů, kteří si tento okamžik nechtěli nechat ujít.
I když se ve světě modelingu už hodně nacestovala, s novým Leonem zatím velké plány nemá. „Nejdřív budu jezdit po vesničkách kolem Strážnice, abych se to naučila. Jsem docela ráda, že jsou na autu nápisy Česká Miss. Každý už o mně ví, že nemám řidičák, tak až pojedu, aspoň mi všichni uhnou,“ vtipkovala kráska, oblečená do úzkých bílých kalhot a béžového svetříku, svůdně odhalujícího štíhlé rameno.
Zkrátka nepřišly ani další dvě nejúspěšnější dívky. Jak první vicemiss, Hana Svobodová (19) ze Zadního Zhořce na Vysočině, tak druhá vicemiss Elisavet Charalambidu (22) z Brna dostaly k dispozici od Auto Exner vůz SEAT Ibiza k bezplatnému ročnímu užívání. „Vlastní vůz teď nemám a jsem moc ráda, že mohu celý rok jezdit takovým pěkným autem,“ neskrývala své nadšení druhá vicemiss Elisavet Charalambidu.
Elegantní model SEAT Ibiza Miss Edition se sportovními sedadly, speciálním čalouněním, metalickým lakem a dalšími elegantními prvky obohatil také nabídku společnosti Auto Exner – a to pouze v limitovaném počtu deseti kusů.
Spojení České Miss s vozy SEAT je přirozené – jejich příznivci jsou aktivní, dynamičtí lidé, kteří vyznávají krásu ve všech jejích formách – ať už v ladných křivkách vozů, či ještě svůdnějších tvarech dokonalých těl. Od svých automobilů očekávají nejen radost z jízdy, ale i sportovní vzrušení, emoce… A těch jim SEAT, který má emoce doslova zakódovány ve své DNA, poskytuje vrchovatě. „Tam, kde jsou atraktivní ženy, bývají i krásná auta,“ dodává Petr Táborský, vedoucí českého zastoupení značky SEAT. Seat
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.