Nejkrásnější české dívky budou jezdit modely španělské produkce Seat Leon. Aneb "Žlutý Leon pro Lvici"...
„Leonek je krásný a žlutá barva se mi moc líbí, mám dokonce i žlutý mobil,“ radovala se letošní Česká Miss Eliška Bučková, když si poprvé prohlédla hlavní výhru v soutěži, sportovního Leona, kterou ji věnovala společnost Auto-Exner, jeden z největších pražských prodejců značky SEAT. Osmnáctiletá středoškolačka ze Strážnice, narozená ve slunečním znamení Lva, si pro svou výhru přijela do autosalonu Auto Exner a typicky ženské vnímání auta ještě potvrdila přiznáním, že o autech neví o moc více, než že mají čtyři kola…
První jízdu s Leonem však mladá Miss absolvovala jen jako spolujezdkyně. „Ještě jsem nikdy sama auto neřídila, ale tak do měsíce už bych mohla mít řidičák,“ usmívala se do záblesků fotoreportérů, kteří si tento okamžik nechtěli nechat ujít.
I když se ve světě modelingu už hodně nacestovala, s novým Leonem zatím velké plány nemá. „Nejdřív budu jezdit po vesničkách kolem Strážnice, abych se to naučila. Jsem docela ráda, že jsou na autu nápisy Česká Miss. Každý už o mně ví, že nemám řidičák, tak až pojedu, aspoň mi všichni uhnou,“ vtipkovala kráska, oblečená do úzkých bílých kalhot a béžového svetříku, svůdně odhalujícího štíhlé rameno.
Zkrátka nepřišly ani další dvě nejúspěšnější dívky. Jak první vicemiss, Hana Svobodová (19) ze Zadního Zhořce na Vysočině, tak druhá vicemiss Elisavet Charalambidu (22) z Brna dostaly k dispozici od Auto Exner vůz SEAT Ibiza k bezplatnému ročnímu užívání. „Vlastní vůz teď nemám a jsem moc ráda, že mohu celý rok jezdit takovým pěkným autem,“ neskrývala své nadšení druhá vicemiss Elisavet Charalambidu.
Elegantní model SEAT Ibiza Miss Edition se sportovními sedadly, speciálním čalouněním, metalickým lakem a dalšími elegantními prvky obohatil také nabídku společnosti Auto Exner – a to pouze v limitovaném počtu deseti kusů.
Spojení České Miss s vozy SEAT je přirozené – jejich příznivci jsou aktivní, dynamičtí lidé, kteří vyznávají krásu ve všech jejích formách – ať už v ladných křivkách vozů, či ještě svůdnějších tvarech dokonalých těl. Od svých automobilů očekávají nejen radost z jízdy, ale i sportovní vzrušení, emoce… A těch jim SEAT, který má emoce doslova zakódovány ve své DNA, poskytuje vrchovatě. „Tam, kde jsou atraktivní ženy, bývají i krásná auta,“ dodává Petr Táborský, vedoucí českého zastoupení značky SEAT. Seat
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.