Na mezinárodním autosalónu v Ženevě Hyundai Motor Co. představí dva nové produktové modely, výjimečnou novou studii, stejně tak i program na zvýšení všeobecné kompatibility vozidel se životním prostředím.
Hyundai Sonata si během let získala mnoho spokojených majitelů po celém světě a stala se tak již standardním automobilem segmentu D. Šestá generace tohoto modelu, který pravidelně obsazuje nejvyšší příčky studií spokojenosti zákazníků v USA, bude co do stylu a jízdních vlastností daleko více evropštější.
Hyundai Matrix Další novinkou, která bude mít v Ženevě světovou premiéru, je modernizovaná verze kompaktního modelu Hyundai Matrix. Změny exteriéru doplní nová škála barev karosérie, zatímco interiér byl přizpůsoben linii současných modelů Hyundai.
i10 I když se evropská premiéra tohoto vozu konala v prosinci loňského roku v italské Bologni, je ženevská premiéra vozu i10 (nástupce vozu Hyundai Atos) o mnoho významnější. i10 jakožto druhé auto s předponou “i” převezme klíčovou roli v portfoliu Hyundai. i10 bude zodpovědné za zvýšení prodeje a podílu na trhu v Evropě – a bude současně novým vstupním bodem do i-světa Hyundai. i10 představuje dva další nové motory, automatickou převodovku, víceúčelové uspořádání interiéru, spolu s propracovanou výbavou a designem v konkurenční třídě A. Je vyvinuto v duchu elegantního moderního a dynamického zevnějšku, s níž ladí přiměřený a vyvážený vnitřek. Stejně jako i30, bylo také i10 navrženo a vyvinuto s plným zaměřením na Evropu.
Ekologie Hyundai se již delší čas snaží odpovědět na aktuální témata spojená s ochranou životního prostředí. Hyundai je společností, která se vůči životnímu prostředí snažila být vždy přátelská, přesto možnost přinést další inovace v této oblasti představuje pro Hyundai obrovskou výzvu. Její nový eko-balíček poukazuje na to, jak stávající technologie mohou přispět k signifikantímu snížení (až do 29%) emisí CO2 bez toho, aby se toto odrazilo na ceně, výkonu a nebo požitku z jízdy. Jde o koncept, který přináší reálnou a dosažitelnou výhodu ve snižovaní emisí CO2 a spotřeby paliva.
HED-5 Ekologie hrála při návrhu nové studie hlavní roli. Pod kódovým označením HED-5 Hyundai vytvořil 6-místné MPV, které posouvá pojem univerzálnosti na novou úroveň. Výběr revolučních materiálů a konstrukčních technologií vznikal v spolupráci s partnery jako Recaro, Bayer a LG.
Modelová řada Hyundai Hyundai na ženevském autosalónu bude vystavovat i kompletní modelovou řadu roku 2008, včetně automobilů i30, i30CW, Santa Fe, Tucson, Grandeur, Coupe, Getz a Matrix. Zdroj: Tisková zpráva HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?