Prestižním oceněním „Zlatá jehlice“, kterým koncern Volkswagen každoročně vyznamenává své nejlepší dealery, se od tohoto roku mohou chlubit další čtyři zástupci české prodejní a servisní sítě Volkswagen: Auto Jarov s.r.o., Autocentrum Elán s.r.o., Auto-Exner s.r.o. a Auto Strakonice s.r.o.
Zlaté jehlice uděluje vedení koncernu Volkswagen na základě nominací, navržených národními importéry jednotlivých zemí. „Kritéria jsou velmi náročná a hodnocení komplexní – výkony podniku za delší časové období, profesionalita při řízení, loajalita vůči reprezentované značce VW, kompetence a aplikace moderních metod a procesů v podniku a důležitá je i aktivita při uplatňování nejmodernějších technologických postupů a podobně,“ vysvětluje Rudolf Javurek, generální ředitel společnosti Import VOLKSWAGEN Group s.r.o. a dodává: „Společnosti Import VOLKSWAGEN Group se také díky výsledkům podařilo i v loňském roce nadále s přehledem umístit v prestižním žebříčku 100 nejlepších firem v České republice – CZECH TOP 100.“
Kromě Zlatých jehlic mohou nejlepší obchodní partneři získat i tzv. Diamantovou jehlici. Z dealerů v České republice se toto ocenění podařilo získat zatím pouze Josefu Fojtíkovi ze společnosti Auto Jarov s.r.o. a Janu Hellerovi ze společnosti AUTO Heller s.r.o. KR Rudolf Javurek, generální ředitel Import VOLKSWAGEN Group, je získal již v roce 1989.
Vratislav Strašil, vedoucí divize osobních vozů značky Volkswagen k tomu uvádí: „Mezinárodně uznávaná ocenění koncernu Volkswagen samozřejmě vypovídají také o úrovni daného trhu. Nás proto velmi těší, že rodina tuzemských držitelů Zlatých jehlic se rozrůstá a navíc máme již i dvě diamantové jehlice.“
Zdroj: Risková zpráva Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.