Mitsubishi Lancer Ralliart

Marek Litzman, 13. ledna 2008, 20:41 Google+

Detroit, 13.1. 2008 - Nový model Lancer Ralliart upevňuje sportovní identitu řady Lancer (modely Lancer, Lancer Ralliart a Lancer Evolution) svým agresivním stylem a jízdním výkonem a vytváří tak unikátní produkt mezi modely Lancer GTS 2.4 a Lancer Evolution.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Lancer Ralliart

Lancer Ralliart | foto: Mitsubishi Motors

Sdílejte článek

Model Lancer Ralliart efektivně využívá tuhý rám a nezávislé zavěšení čtyř kol řady Lancer a spojuje tento schopný podvozek s přeplňovaným motorem a pohonem všech kol.

Mechanická část

Model Lancer Ralliart je poháněn novým motorem MIVEC 4B11 2,0-litry s mezichladičem a turbodmychadlem (pozn.: tento motor je použit i u modelu Lancer Evolution), který poskytuje odhadovaný výkon 235 koňských sil. S motorem je dodávána efektivní dvouspojková převodovka SST od firmy Mitsubishi, která ještě podporuje sportovní povahu vozu, protože umožňuje řidiči, aby řadil hladce a bleskově rychle pomocí řadicích páček. Převodovka TC-SST může také pracovat v plně automatických režimech, a to jak při normální, tak sportovní jízdě.

Hnací ústrojí modelu Lancer Ralliart s permanentním pohonem 4 kol je vybaveno Aktivním mezinápravovým diferenciálem Mitsubishi (ACD). Jednotka ACD využívá elektronicky řízený mezinápravový diferenciál s vícekotoučovou spojkou, který směřuje hnací točivý moment na přední a zadní kola v závislosti na různých jízdních podmínkách tak, aby bylo dosaženo co nejlepší rovnováhy mezi reakcí řízení a přilnavostí při jízdě na povrchu s makadamem, štěrkem nebo sněhem.

Lancer Ralliart je také vybaven spirálovým samosvorným diferenciálem přední nápravy a mechanickým samosvorným diferenciálem zadní nápravy.

Design

Exteriér modelu Lancer Ralliart vychází ze základního sportovního designu a proporcí modelu Lancer a odlišuje se svým agresivněji tvarovaným předním nárazníkem, krytem zadního nárazníku, dvojitým tlumičem výfuku a lehkou hliníkovou kapotou s kanály, přes které je přiváděn chladicí vzduch do turbodmychadla.

Design interiéru klade větší důraz na funkčnost a ovládání vozu. Model Lancer Ralliart je vybaven klíčem FAST, telefonní hands-free sadou, využívající technologii Bluetooth®, stejnou dvouspojkovou převodovkou SST jako je použita u modelu Lancer Evolution a snadno přístupnými řadicími páčkami upevněnými na sloupku řízení.

Mezi volitelné příslušenství a vybavení patří: sedadla Recaro, světlomety HID, audiosystém Rockford Fosgate 650 wattů s 9 reproduktory, satelitní radiopřijímač

Sirius, elektricky ovládané střešní okno a navigační systém s pevným diskem o kapacitě 30 GB a digitálním hudebním serverem.

Lancer Ralliart

Celková délka (mm)

4 570 mm)

Celková šířka (mm)

1 760 mm)

Celková výška (mm)

1 490 mm

Rozvor kol (mm)

2 635 mm

Rozchod kol (mm)

1 530 mm

Počet cestujících

5

Motor

2,0 l DOHC MIVEC s mezichladičem/turbodmychadlem

Max. výkon

Odhad 235 k (177 kW)

Max. točivý moment

Odhad 35 kg-m      (350 Nm, pozn. red.)

Hnací ústrojí

Permanentní 4WD (s ACD)

Převodovka

Dvojspojková SST

Pneumatiky

215/45R18

Vytisknout

Diskuze: Mitsubishi Lancer Ralliart

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Cupra Formentor VZ

TEST: Cupra Formentor VZ 2.0 TSI 310k – sportovní SUV, které dá stovku pod 5 vteřin

Ilustrační foto

Zelená karta v mobilu. Vystačíte s ní v zahraničí?

citroën berlingo

Akční ceny u nového Citroënu Berlingo - je k mání s benzínem, dieselem i elektromotorem

volkswagen caddy

TEST Volkswagen Caddy 2.0 TDI Life – rodinný univerzál s kompromisy

Citroen C4 X

TEST: Citroen C4 X 1.5 BlueHDI 130 Shine – moderně vypadající retro za skvělou cenu

For Caravan

Na karavany a lodě? Již tento víkend v PVA EXPO PRAHA

Volkswagen Polo

TEST: Volkswagen Polo 1,0 TSI – stačí základní motor s 5 stupňovým manuálem?

peugeot 408

Test Peugeot 408 Hybrid 225 e-EAT8 GT: sázka na styl a hi-tech pohon

Ilustrační foto

Toyota znovu nejlepší ze všech. A nejde o výrobu, bezpečnost ani emise

Cupra Leon Sportstourer

TEST: Cupra Leon SP 2.0 TDI – vymírající druh se skvělou spotřebou

Ilustrační foto

Výše stravného je k smíchu, změny cestovních náhrad

on-line prodej

Máte ho doma? Tahle auta se prodávají nejrychleji

První snímky nového Volva XC90 - vše pro nízký odpor vzduchu

Volvo má nový způsob značení některých svých vozů

MG5 Electric

TEST: MG5 Electric Excite – kombík na baterky do milionu, jde o dobrou volbu?

MG4 XPOWER

MG4 XPOWER: za bezkonkurenční cenu nabízí 435 koní a "stovku" za 3,8 s

reklama

Doporučujeme

Fabia Combi Styling kit

Automobily Škoda se zárukou 4 roky?

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud