Peugeot Partner, uvedený na trh v roce 1996, zaznamenal ve své užitkové i osobní verzi obrovský úspěch po celém světě. Jeho prodeje se již 11 let neustále zvyšují. Značka Peugeot se rozhodla navázat na úspěch první generace a ohlašuje na druhé čtvrtletí roku 2008 uvedení nového modelu Partner.
V některých zemích bude i po uvedení nového Partnera původní model nadále figurovat v nabídce, a to pod názvem Partner Origin.
Nový Peugeot Partner: profesionalita v každém detailu Svým dynamickým stylem se nový Partner dokonale přizpůsobil náročným požadavkům zákazníků na kvalitu, robustnost a efektivitu. Představuje multifunkční a současně reprezentativní pracovní nástroj ušitý na míru profesionálům.
Z pohledu funkčnosti má nový Partner optimální přepravní kapacitu, která se stává referencí v segmentu malých dodávek. S délkou 4,38 m nabízí nový Partner objem nákladového prostoru 3,3 m3. Užitečná hmotnost může být až 625 kg. Užitečná délka 1,80 m je jedničkou v segmentu. Nové přední sedadlo Multi-Flex se pružně přizpůsobuje potřebám zákazníků a umožňuje maximální využití nákladového prostoru. Díky inovativním prvkům výbavy mohou vpředu cestovat 3 osoby, což je v segmentu malých dodávkových vozů dosud nevídané.
Nápravy převzaté z modelu 308, akustický komfort na vysoké úrovni, ergonomické sedadlo řidiče a výborný výhled, to jsou charakteristiky, jimiž nový Partner vyniká. Nastavuje tak aktuální trend pro přicházející generaci malých dodávek, kterým je vysoká úroveň pohodlí na palubě vozu pro každého uživatele.
Nový Partner završuje kompletní obnovu a rozšíření řady užitkových vozů Peugeot. Bohatá nabídka, zahrnující modely Bipper, Partner Origin, nový Partner, Expert a Boxer, poskytuje zákazníkům různé varianty řešení od 2,5 m3 do 17 m3 užitečného objemu.
Peugeot Partner Tepee: odvozená osobní verze pro volnost a aktivní život Osobní verze Partner Tepee je novou generací konceptu představeného značkou Peugeot v roce 1996. Partner Tepee je určen k mnohostrannému využití. Je vynalézavě praktický s moderním a originálním vnějším i vnitřním designem. Jeho charakteristiky odpovídají očekáváním zákazníků, kteří vyznávají volnost a aktivní využití volného času : - Velkorysá variabilita; - nová střecha Zénith, která ještě intenzivněji prosvětluje interiér vozu; - 3 samostatná sedadla, která lze nezávisle na sobě sklápět, zvedat či zcela vyjmout, a tak ještě lépe využít kapacitu vozu; - prostorný interiér; - jízdní vlastnosti na úrovni klasického hatchbacku střední třídy.
A milovníci dobrodružství jistě ocení terénní charakter a osobitý design verze Partner Tepee Outdoor. Zdroj: Tisková zpráva PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?