Autorizovaní obchodníci Škoda Auto v České republice obdrželi první předváděcí vozy nového modelu Škoda Fabia Combi. Všichni tuzemští obchodnící dostali rovněž prodejní programy a ceníky. Mohou tak začít přijímat první objednávky.
Od následujícího roku budou k dispozici všechny nabízené výbavy a motorizace, včetně základního modelu 1,2 HTP/44 kW s cenou od 285 900,-Kč. Součástí standardní výbavy základní verze jsou mimo jiné čtyři airbagy (čelní airbagy řidiče a spolujezdce, boční airbagy), ABS s brzdovým asistentem Dual Rate a systémem regulace brzdného momentu motoru MSR, elektrohydraulický posilovač řízení nebo dělená zadní sedadla.
Verze Fabia kombi Classic s motorem 1,2 HTP/51 kW je v nabídce od 302 900,- Kč a model Fabia Combi Ambiente, bude v prodeji od 316 900,-Kč, verze Sport od 356 900,- Kč, a nejvyšší verze Elegance od 371 900,- Kč.
Nová Škoda Fabia Combi zaujme prostorností a variabilitou, s objemem zavazadlového prostoru (480/1460 l) se řadí k nejprostornějším ve své třídě. Mezi technické novinky přispívající k bezpečnosti provozu patří např. pokročilá technologie předních světlometů, mlhové světlomety s "Corner" funkcí nebo projektorové halogenové světlomety s funkcí dynamického natáčení světelného modulu při jízdě do zatáčky.
Nová Fabia Combi je určena zejména rodinám, ale také podnikatelům, kterým nabízí možnost přestavby na skupinu N1 s odpočtem DPH. Verze Fabia Combi v úpravě N1 bude rovněž k dispozici hned od zavedení modelu na trh.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.