Autorizovaní obchodníci Škoda Auto v České republice obdrželi první předváděcí vozy nového modelu Škoda Fabia Combi. Všichni tuzemští obchodnící dostali rovněž prodejní programy a ceníky. Mohou tak začít přijímat první objednávky.
Od následujícího roku budou k dispozici všechny nabízené výbavy a motorizace, včetně základního modelu 1,2 HTP/44 kW s cenou od 285 900,-Kč. Součástí standardní výbavy základní verze jsou mimo jiné čtyři airbagy (čelní airbagy řidiče a spolujezdce, boční airbagy), ABS s brzdovým asistentem Dual Rate a systémem regulace brzdného momentu motoru MSR, elektrohydraulický posilovač řízení nebo dělená zadní sedadla.
Verze Fabia kombi Classic s motorem 1,2 HTP/51 kW je v nabídce od 302 900,- Kč a model Fabia Combi Ambiente, bude v prodeji od 316 900,-Kč, verze Sport od 356 900,- Kč, a nejvyšší verze Elegance od 371 900,- Kč.
Nová Škoda Fabia Combi zaujme prostorností a variabilitou, s objemem zavazadlového prostoru (480/1460 l) se řadí k nejprostornějším ve své třídě. Mezi technické novinky přispívající k bezpečnosti provozu patří např. pokročilá technologie předních světlometů, mlhové světlomety s "Corner" funkcí nebo projektorové halogenové světlomety s funkcí dynamického natáčení světelného modulu při jízdě do zatáčky.
Nová Fabia Combi je určena zejména rodinám, ale také podnikatelům, kterým nabízí možnost přestavby na skupinu N1 s odpočtem DPH. Verze Fabia Combi v úpravě N1 bude rovněž k dispozici hned od zavedení modelu na trh.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.