Autorizovaní obchodníci Škoda Auto v České republice obdrželi první předváděcí vozy nového modelu Škoda Fabia Combi. Všichni tuzemští obchodnící dostali rovněž prodejní programy a ceníky. Mohou tak začít přijímat první objednávky.
Od následujícího roku budou k dispozici všechny nabízené výbavy a motorizace, včetně základního modelu 1,2 HTP/44 kW s cenou od 285 900,-Kč. Součástí standardní výbavy základní verze jsou mimo jiné čtyři airbagy (čelní airbagy řidiče a spolujezdce, boční airbagy), ABS s brzdovým asistentem Dual Rate a systémem regulace brzdného momentu motoru MSR, elektrohydraulický posilovač řízení nebo dělená zadní sedadla.
Verze Fabia kombi Classic s motorem 1,2 HTP/51 kW je v nabídce od 302 900,- Kč a model Fabia Combi Ambiente, bude v prodeji od 316 900,-Kč, verze Sport od 356 900,- Kč, a nejvyšší verze Elegance od 371 900,- Kč.
Nová Škoda Fabia Combi zaujme prostorností a variabilitou, s objemem zavazadlového prostoru (480/1460 l) se řadí k nejprostornějším ve své třídě. Mezi technické novinky přispívající k bezpečnosti provozu patří např. pokročilá technologie předních světlometů, mlhové světlomety s "Corner" funkcí nebo projektorové halogenové světlomety s funkcí dynamického natáčení světelného modulu při jízdě do zatáčky.
Nová Fabia Combi je určena zejména rodinám, ale také podnikatelům, kterým nabízí možnost přestavby na skupinu N1 s odpočtem DPH. Verze Fabia Combi v úpravě N1 bude rovněž k dispozici hned od zavedení modelu na trh.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?