Nabídka vozů Škoda umožní přizpůsobit splácení vozu zákazníkovi. Pro ty zákazníky, kteří chtějí nový vůz a nemohou nebo nechtějí platit vysokou první splátku je určena prodejní akce společnosti Škoda Auto a ŠkoFIN s názvem „Auto za korunu“.
Zákazník si může sám stanovit akontaci v rozmezí 1 Kč až 70 % ceny vybraného vozu. Dále pak už platí pouze měsíční splátky. Akce „Auto za korunu“ rozšiřuje další možnosti financování a nový vůz se tak stává ještě dostupnějším.
Nabídka platí pro modely Fabia, Roomster a Praktik a začíná 18.12. 2007. Délka financování vozu zákazník volí v rozmezí 36 – 72 měsíců. Zůstatková hodnota dosahuje od 119 Kč až po 20 % ceny vozu. Za velmi výhodných podmínek lze sjednat pojištění vozu a částku integrovat do splátky.
Prodejní akce největší české automobilky bude podpořena standardními komunikačními kanály jako TV, tisk, rádio, internet, outdoor a indoor.
Příklad: Fabia za 1Kč a měsíčně 3.790Kč délka financování 72 měsíců zůstatková hodnota 50.000Kč RPSN 8,11%
Roomster za 1Kč a měsíčně 5.422Kč délka financování 72 měsíců zůstatková hodnota 50.000Kč RPSN 8,54%
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.