Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, se v listopadu letošního roku umístila s počtem 542 registrovaných osobních vozů na 3. místě mezi všemi dováženými automobilovými značkami a získala tak podíl na trhu 4,9%.
Registrace vozů Hyundai v listopadu 2007 V listopadu 2007 bylo v ČR registrováno 542 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 4,9%. V kategorii LUV se jedná o 225 nově registrovaných vozidel a podíl 3,5%. Celkem bylo registrováno OA +LUV 767 vozů a podíl na trhu tak činil 4,4%.
Hyundai za jedenáct měsíců 2007 Za období leden až listopad bylo celkem registrováno 5949 osobních vozů značky Hyundai. Podíl na trhu tak dosáhl výše 4,9% a značka tím obsadila 6. místo mezi ostatními dováženými značkami.
Za stejné období bylo registrováno 1761 lehkých užitkových vozů, což představuje podíl na trhu 3,2%. Celkem, osobních a lehkých užitkových vozů Hyundai , bylo za leden až listopad letošního roku registrováno 7710 . Podíl na trhu tak činil 4,4%. V jednotlivých segmentech se značce za leden až listopad rovněž dařilo. V kategorii SUV se vůz Santa Fe opět umístil SUVeréně na vynikajícím 1. místě (1482 vozů kategorie M1a N1). Hyundai Tucson ( 705 vozů kategorie N1+M1) se umístil v kategorii SUV na místě třetím. Dohromady mají Santa Fe a Tucson 18,7% podíl na trhu v segmentu SUV. Zdroj: HYUNDAI Motor CZ s.r.o.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.
Třetí generace modelu Audi Q3 přijíždí po sedmi letech s výrazným technologickým posunem. Nabídne micro-LED světla s desítkami tisíc pixelů, inteligentní páčky pod volantem i umělou inteligenci v infotainmentu. Kromě benzínu a dieselu nabídne také plug-in hybrid s dojezdem 120 km čistě na elektřinu. Do showroomů dorazí letos v říjnu, cena základní verze startuje v Německu na 44 600 eurech.
BMW vypustilo první technické detaily k nové generaci elektromobilu iX3 a nastavilo laťku vysoko. Dojezd přes 800 kilometrů, ultrarychlé nabíjení výkonem 400 kW a zcela nový softwarový mozek s názvem „Srdce radosti“. Premiéru chystá v září na autosalonu IAA.
Tesla rozšiřuje nabídku restylovaných Modelů S a X. Design téměř beze změn, ale dojezd i ceny míří nahoru. Novinkou jsou adaptivní světla, vylepšené odpružení a delší dojezd až 660 kilometrů. Američané si ale připlatí – až o 5 tisíc dolarů (cca 108 tisíc korun) více než dosud.
Tento týden nám do redakční garáže přijela nová generace legendárního Land Cruiseru. Proti předchůdci udělala velký skok kupředu, což je znát hlavně uvnitř. Mezi novinky se však neřadí jen hranatější design a modernější interiér, ale také různé technické vychytávky, které oceníte především v terénu, kde je proti předchůdci schopnější. Dnešní recenze však ukáže i nějaké oblasti, které jsou v novince horší, které to jsou?
Před začátkem 81. ročníku Polské rally došlo k tragické události. Jednadvacetiletý italský jezdec Matteo Doretto, juniorský mistr Itálie pro rok 2024, zahynul při nehodě během soukromého testu. Podle dostupných informací jeho vůz narazil do stromu poté, co sjel ze silnice.
Audi rozšiřuje rodinu modelu Q5 o plug-in hybridy. Nové SUV i Sportback e-hybrid kombinují výkon až 367 koní, elektrický dojezd do 100 kilometrů a vyspělé technologie. Do prodeje vstoupí koncem roku 2025, nejlevnější verze vyjde na více než 69 tisíc eur (cca 1,7 milionu korun).
Do další dlouhodobé recenze zavítal francouzský elegantní crossover, který díky svému sebevědomí nemá nejsnazší život. Naše testování bude mít dvě části – první bude z pohledu mého a druhá z pohledu mé ženy. Budeme mít stejné závěrečné hodnocení nebo se naše názory budou výrazně lišit?