Celkem třicet vozů Volkswagen Transporter, které jsou určeny pro Policii České republiky, předal ministru vnitra Ivanovi Langerovi generální ředitel Import VOLKSWAGEN Group Rudolf Javurek,
„Je nám ctí, že si ministerstvo vnitra a policejní prezidium vybralo právě značku Volkswagen, jakožto dodavatele nových vozů pro policii. S trochou nadsázky nyní můžeme říci, že Volkswagen se tak stará o lepší bezpečnost všech obyvatel České republiky,“ uvedl k předání Rudolf Javurek a dodal: „Z celkového počtu 30 Transporterů s dlouhým rozvorem, které policie zakoupila, jsme 28. listopadu slavnostně předali prvních deset kusů, všechny v motorizaci 2.5 TDI a s pohonem všech kol 4Motion.“
„Zlepšení podmínek pro práci policistů patří mezi mé hlavní priority. Prvním krokem v tomto ohledu bylo zahájení projektu P1000 modernizace policejních služeben. Jeho součástí jsou i tyto mobilní „kanceláře“ zjednodušující práci jak dopravní, tak pořádkové policii. Již nebudou běhat občané za policií, ale policie přijede za nimi,“ řekl při slavnostním předávání ministr vnitra Ivan Langer.
Užitkové vozy Volkswagen Transporter patří k nejpopulárnějším automobilům své kategorie, což je zásluha především jejich vyspělých technologií, hospodárnosti, flexibility a spolehlivosti. Z Transporteru vycházejí i modely Multivan, Caravelle a California. Všechny uvedené verze se dají využívat jak k přepravě cestujících, tak samozřejmě i nákladu - záleží pouze na rozhodnutí zákazníka, kterou z nich si vybere. K dispozici je samozřejmě široká škála vznětových i zážehových pohonných jednotek s výkonem až 235 koní a také verze s pohonem všech kol 4Motion.
Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.