Z Martorellu vyjelo už 6 milionů SEATů

Jan Fiala, 3. prosince 2007, 14:30 Google+

Hlavní výrobní závod automobilky SEAT vyrobil v pátek 30. 11. 2007 šestimiliontý automobil. Od roku 1993, kdy byla moderní automobilka oficiálně otevřena, neustále roste kvalita výroby, ale také kapacita a šíře vyráběného sortimentu.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Seat

Seat | foto: Seat

Sdílejte článek

Zpočátku to byly jen dva modely - Ibiza a Cordoba - ale dnes SEAT ve svém hlavním závodě vyrábí sedm modelů, které vyžívají tři koncernové platformy. To je v rámci koncernu Volkswagen novátorské řešení, svědčící o flexibilitě automobilky. Místo původních 1500 plánovaných vozů může SEAT v Martorellu vyrábět až 2000 vozů denně.

Vicepresident SEATu pro výrobu, Wolfram Thomas, při ceremonii blahopřál zaměstnancům k tomuto jubileu. Thomas současně vyjádřil odhodlání „k práci na konsolidaci martorellského závodu, jako perspektivní automobilky v oblasti technologie výroby, produktivity procesů a ochrany životního prostředí“.

Technologické a výrobní inovace proměnily závod v pozoruhodnou atrakci jak pro odborníky z odvětví automobilového průmyslu, tak pro laiky. Automobilku ročně navštíví více než 10 000 zájemců o exkurzi.

V současné době vyrábí závod v Martorellu všechny modely značky SEAT mimo Alhambry, která vzniká ve výrobním závodě Volkswagenu v portugalské Pamele.

Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group

Vytisknout

Diskuze: Z Martorellu vyjelo už 6 milionů SEATů

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

A3 Cabrio

Audi A3 Cabriolet - Otevřeno pro sport

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud