Po modelu Peugeot 308, který se může od letošního listopadu chlubit německým titulem Zlatý volant, přichází na řadu také Peugeot 207. V Japonsku získal první cenu v kategorii Importovaný automobil roku 2007.
Toto ocenění uděluje každoročně organizace Automotive Researchers’ & Journalists’ Conference of Japan (RJC).
Peugeot 207 zvítězil s náskokem 200 bodů před soupeřem na druhém místě a s celkovým ziskem 474 bodů si zajistil jasné prvenství. Na porotu zapůsobil především svým expresivním stylem a bezpečností oceněnou 5 hvězdičkami Euro NCAP.
Řada 207 sklízí úspěchy také na evropském trhu (27 zemí), kde s podílem 2,8% v rámci všech segmentů zaujímá 4. pozici (k 30.září 2007). Svému segmentu B kraluje nepřetržitě už od začátku letošního roku.
Ani v České republice nezůstává tento oblíbený model pozadu. V dubnu 2007 byl s měsíčním prodejem 299 vozů nejprodávanějším importovaným vozem segmentu B. V červnu pak okouzlil návštěvnice brněnského autosalonu a získal titul „Nejlepší automobil pro ženu“. 2097 prodaných vozů v letošním roce (k 31. říjnu 2007) ho řadí mezi bestsellery na českém automobilovém trhu.
Zdroj: Tisková zpráva PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.