Systém RT4, kterým jsou od letošního roku vybaveny modelové řady 307, 308, 407, 807 a 1007, je od počátku listopadu k dispozici i u 207, 207 CC a 207 SW (u 207 HB a SW od úrovně Premium).
Za volantem 207 lze nyní využít široké nabídky funkcí systému, který je dokonale zabudován do palubní desky. RT4 spojuje audio a multimediální funkce. Zákazník má možnost připojit MP3 přehrávač prostřednictvím vstupů RCA a poslouchat vlastní hudbu nebo na zabudované obrazovce prohlížet fotky či přehrávat filmy. Tento systém dále poskytuje GSM telefon s hands free sadou, navigační systém GPS, či další služby jako tísňové volání s lokalizací (zatím není v ČR dostupné) nebo Peugeot Services Mobiles (dostupné pouze na území Francie a Německa).
Hlavní inovace oproti předchozí generaci spočívá v pevném disku se zvýšenou odolností proti otřesům o celkové kapacitě 30 Gb, díky němuž systém RT4 nabízí nové služby: • Evropa na dosah ruky díky kartografickým informacím systému NAVTEQ o 30 evropských zemích, které jsou uloženy na pevném disku; • Nová funkce JUKE-BOX umožňující uložit až 180 hodin hudby ve formátu MP3; • Barevný displej 7" 16/9 s 3D perspektivním zobrazením (Birdview); • Na minimum zkrácená doba výpočtu trasy díky přijímání a zohledňování dopravních informací TMC (ve Francii rozšířené o údaje poskytované partnerem Via Michaelin) a volně dostupných dopravních hlášení v dalších evropských zemích; • A konečně je to příjem rádia vylepšený o tri-tuner.
Tento skutečný koncentrát technologií zajišťuje uživateli nejen komfort, ale současně ho i doprovází na jeho cestách po celé Evropě, v rytmu hudby z jeho osobní fonotéky, a to v naprostém klidu a pohodě, jen pro radost. Zdroj: Tisková zpráva PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.