Systém RT4, kterým jsou od letošního roku vybaveny modelové řady 307, 308, 407, 807 a 1007, je od počátku listopadu k dispozici i u 207, 207 CC a 207 SW (u 207 HB a SW od úrovně Premium).
Za volantem 207 lze nyní využít široké nabídky funkcí systému, který je dokonale zabudován do palubní desky. RT4 spojuje audio a multimediální funkce. Zákazník má možnost připojit MP3 přehrávač prostřednictvím vstupů RCA a poslouchat vlastní hudbu nebo na zabudované obrazovce prohlížet fotky či přehrávat filmy. Tento systém dále poskytuje GSM telefon s hands free sadou, navigační systém GPS, či další služby jako tísňové volání s lokalizací (zatím není v ČR dostupné) nebo Peugeot Services Mobiles (dostupné pouze na území Francie a Německa).
Hlavní inovace oproti předchozí generaci spočívá v pevném disku se zvýšenou odolností proti otřesům o celkové kapacitě 30 Gb, díky němuž systém RT4 nabízí nové služby: • Evropa na dosah ruky díky kartografickým informacím systému NAVTEQ o 30 evropských zemích, které jsou uloženy na pevném disku; • Nová funkce JUKE-BOX umožňující uložit až 180 hodin hudby ve formátu MP3; • Barevný displej 7" 16/9 s 3D perspektivním zobrazením (Birdview); • Na minimum zkrácená doba výpočtu trasy díky přijímání a zohledňování dopravních informací TMC (ve Francii rozšířené o údaje poskytované partnerem Via Michaelin) a volně dostupných dopravních hlášení v dalších evropských zemích; • A konečně je to příjem rádia vylepšený o tri-tuner.
Tento skutečný koncentrát technologií zajišťuje uživateli nejen komfort, ale současně ho i doprovází na jeho cestách po celé Evropě, v rytmu hudby z jeho osobní fonotéky, a to v naprostém klidu a pohodě, jen pro radost. Zdroj: Tisková zpráva PEUGEOT ČESKÁ REPUBLIKA s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.