Nové technologie pro Volkswagen Passat

Jan Fiala, 22. listopadu 2007, 12:25 Google+

Zimní sezónu zahajuje Passat, nejprodávanější model značky Volkswagen na českém trhu, obohacený o dva nové motory, 1.4 TSI (90 kW / 122 k) a 1.8 TSI (118 kW / 160 k). Nabídka řady se tak rozšiřuje na sedm zážehových motorů (s výkony 102 až 250 k) a tři vznětové motory.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Passat

Passat | foto: Volkswagen

Sdílejte článek

Motory nové generace TSI nahrazují v Passatu dříve dodávané agregáty FSI s pracovním objemem 1,6 a 2 litry. Nové pohonné jednotky poskytují vyšší výkony při nižší spotřebě paliva.

Passat 1.4 TSI dosahuje maximální rychlosti 203 km/h, přičemž se spokojí v průměru se 6,6 litry paliva na 100 km (Passat Variant 200 km/h a 6,7 l / 100 km), což znamená, že spotřeba se ve srovnání s verzí 1.6 FSI snížila o 0,9 l / 100 km. Základní cena Passatu vybaveného motorem 1.4 TSI je 735 900 Kč a
verze Passat Variant je nabízena za ceny od 774 900 Kč.

Řadu výkonných zážehových agregátů dodávaných pro modely Passat doplňuje také motor 1.8 TSI. S ním Passat dosahuje nejvyšší rychlosti 220 km/h při spotřebě paliva 7,6 litrů na 100 km (Passat Variant 217 km/h a 7,8 l / 100 km). Passat 1.8 TSI je v nabídce za ceny začínající na 777 100 Kč, ceny
Passatu Variant startují na 816 100 Kč. Motor 1.8 TSI lze na přání kombinovat se šestistupňovou automatickou převodovkou.

Kromě nových pohonných jednotek je pro Passat k dispozici také automatický parkovací asistent Park Assist, původně vyvinutý pro model Touran. Systém je k dostání za příplatek 19 800 Kč. Dalším novým prvkem výbavy Passatu je navigační systém s rádiem RNS 510. Systém se ovládá pomocí dotykové
obrazovky, může přehrávat video z DVD a je vybaven pevným diskem s kapacitou 30 GB k ukládání navigačních tras i hudby ve formátu MP3. Jeho srdcem je procesor PowerPC pracující na frekvenci 400 MHz, doplněný grafickým procesorem.

Zdroj. Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group

Vytisknout

Diskuze: Nové technologie pro Volkswagen Passat

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Leon

Servisy nechtějí přezouvat zimní pneumatiky!

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud