Škoda Auto vykázala za uplynulý měsíc říjen celosvětově celkem 53.838 prodaných vozů. V porovnání se stejným obdobím roku 2006 odpovídá nárůstu o hodnotě 15,3 %. Automobilka vykazuje stále větší zájem o své vozy.
Odbyt společnosti Škoda Auto tak od začátku roku činí 516.267 vozů (+12,9 % proti stejnému období loňského roku).
Na světových trzích slaví u zákazníků největší úspěch Škoda Octavia. Automobilka jí dodala zákazníkům na 22.312 vozů (limuzína, combi a varianta Scout).
Škoda Fabia je za octavií druhým nejprodávanějším modelem. Z celkového počtu 18.150 přitom dvě třetiny tvoří nová generace tohoto úspěšného vozu (11.943 vozů).
Nejvíce vozů Škoda putovalo v říjnu letošního roku k zákazníkům v západní Evropě, kde se pro nový vůz této značky rozhodlo 25.569 zákazníků. To odpovídá 7% nárůstu proti stejnému měsíci roku 2006.
Úspěch zaznamenala společnost Škoda Auto také na východních trzích. V Číně prodala automobilka za měsíc říjen 4.111 zde vyrobených octavií, přestože se zde vozy se zančkou Škoda začaly prodávat teprve v červnu letošního roku.
Celkový prodej v České republice za říjen 2007 činí 6.135 vozů. Nejprodávanějším modelem zde byla Škoda Fabia, přičemž výrazný podíl na tomto úspěchu tvoří její nová generace. Té se zákazníkům dodalo 1.896 kusů (z celkového počtu 2.796 fabií prodaných na území ČR).
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.