Chevrolet Spark králem svého segmentu!

Jan Fiala, 14. listopadu 2007, 17:35 Google+

Na délku měří jen 3,5 m, přesto nabízí více, než by leckdo očekával ... a zákazníci to vnímají – právě díky jejich zájem se totiž kompaktní Chevrolet Spark probojoval po deseti měsících letošního roku na samé čelo svého segmentu!

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Spark

Spark | foto: General Motors

Sdílejte článek

Prakticky každý třetí v ČR v říjnu prodaný nový automobil ze segmentu „mini“ byl Spark. Od ledna do října celkem prodaných 1132 vozů Chevrolet Spark znamená první pozici ve svém segmentu a podíl 20,7 %.

„Ukazuje se, že zákazníci se dokážou v nabídce trhu velmi dobře orientovat a dokážou ocenit výborný poměr cena/nabízená hodnota, který patří k nejsilnějším momentům našeho nejmenšího modelu,“ říká Pavel Baštář, prodejní a marketingový ředitel českého zastoupení značky Chevrolet.

Při základní ceně jen 159 900 Kč (při financování přes leasingovou společnost GMAC) nabízí Spark díky své originálně řešené karoserii nadprůměrný prostor i na zadních sedadlech, příjemně vzpřímenější posez neunavuje ani při dlouhých jízdách a navíc garantuje dobrý výhled z vozu ven, což ocení zejména děti. Zavazadlový prostor základního objemu 170 l lze sklopením zadních asymetricky dělených sedadel zvětšit až na 845 l, takže Spark si poradí i s přepravou nové pračky atp. Velkou výhodou v porovnání s konkurencí je pětidveřová karoserie – druhá dvojice dveří zaručuje skutečně pohodlný přístup k zadním sedadlům.

Spark nešidí ani výbavu – ta už u základního modelu obsahuje mj. airbag řidiče, protiblokovací systém brzd ABS, asymetricky dělená zadní sedadla, tónovaná skla nebo kotevní body systému ISOFIX na krajních zadních sedadlech. Vyšší verze mají např. kompletní elektrické ovládání oken a zrcátek, centrální zamykání, autorádio s CD, klimatizaci nebo boční airbagy...

Dvojice zážehových motorů o objemech 0,8 l a 1,0 l a výkonech 51,5 k, resp. 65,5 k překvapí vitalitou i hospodárností – Spark 1.0 jede pod plným plynem až 156 km/h a přitom jeho průměrná spotřeba činí jen 5,6 l/100 km.

„Silným argumentem je i prodloužená-pětiletá záruka, kterou Chevrolet poskytuje na téměř všechny své modely,“ vysvětluje Pavel Baštář další důvod vysoké obliby modelu Chevrolet Spark.

Zdroj: Tisková zpráva GM Southeast Europe

Vytisknout

Diskuze: Chevrolet Spark králem svého segmentu!

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Colt

S Coltem získáte i zimní pneu zdarma

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud