Odborná porota německého týdeníku Bild am Sonntag rozhodla, že nový Tiguan získává „Zlatý volant 2007“ v kategorii vozů SUV. Tiguan tak dva dny před uvedením na německý trh získal jedno z prestižních ocenění, které si osobně převzal Dr. Martin Winterkorn, předseda představenstva Volkswagen AG.
Automobilka Volkswagen v současné době registruje již více než 30 000 objednávek tohoto vozu, přičemž zhruba třetinu tvoří vozy objednané v Německu.
Novinka wolfsburské automobilky, která se pohybuje na rozhraní mezi městským světem a nekonečnou krajinou či mezi prací a volným časem, přijede do českých autosalonů na přelomu letošního roku. Cena bude startovat na 772 600 Kč za verzi Trend & Fun s motorem 1.4 TSI (110 kW/150 k) a na 797 200 Kč s motorem 2.0 TDI DPF (103 kW/140 k).
V nabídce budou od počátku dvě karosářské verze lišící se zejména v řešení přední partie vozu. Verze „Trend & Fun” a „Sport & Style” jsou navrženy vepředu s maximálním nájezdovým úhlem 18 stupňů. Verze Tiguan „Track & Field” určená pro ještě náročnější offroadový provoz má přední nájezdový úhel dokonce 28 stupňů.
Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?