Odborná porota německého týdeníku Bild am Sonntag rozhodla, že nový Tiguan získává „Zlatý volant 2007“ v kategorii vozů SUV. Tiguan tak dva dny před uvedením na německý trh získal jedno z prestižních ocenění, které si osobně převzal Dr. Martin Winterkorn, předseda představenstva Volkswagen AG.
Automobilka Volkswagen v současné době registruje již více než 30 000 objednávek tohoto vozu, přičemž zhruba třetinu tvoří vozy objednané v Německu.
Novinka wolfsburské automobilky, která se pohybuje na rozhraní mezi městským světem a nekonečnou krajinou či mezi prací a volným časem, přijede do českých autosalonů na přelomu letošního roku. Cena bude startovat na 772 600 Kč za verzi Trend & Fun s motorem 1.4 TSI (110 kW/150 k) a na 797 200 Kč s motorem 2.0 TDI DPF (103 kW/140 k).
V nabídce budou od počátku dvě karosářské verze lišící se zejména v řešení přední partie vozu. Verze „Trend & Fun” a „Sport & Style” jsou navrženy vepředu s maximálním nájezdovým úhlem 18 stupňů. Verze Tiguan „Track & Field” určená pro ještě náročnější offroadový provoz má přední nájezdový úhel dokonce 28 stupňů.
Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.