Srba Servis, autorizovaný dealer Volvo, představuje krátkou, ale velmi razantní cenovou kampaň na modely Volvo C30:
Příklad: Model Volvo C30 ve výbavě Volvo 1.6 v úpravě N1 nyní pořídíte pouze u Srba Servis za cenu 379.900,- Kč bez DPH a to včetně přepážky pro úpravu N1 a velmi bohaté standardní výbavy, pospané níže. * ke každému objednanému vozu Volvo C30, získáte dárek v podobě modelu Volvo C30
A to ještě není vše, v případě zájmu nabídneme financování (finanční leasing) od společnosti Volvo Car Finance s 0% navýšením, s 0% manipulačním poplatkem a to pro délku financování na 36 měsíců, při akontaci od 10% do 70%, včetně pojištění GAP a asistenční služby Volvo Asistent zdarma.
Nabídka platí pro závazné objednávky od 12.11.2007 od 9.00 hod. do 19.11.2007 do 18.00 hod. a to pouze u společnosti Srba Servis. Více informací Vám rád sdělí Váš Srba Servis & Volvo prodejní tým. Popis standardní výbavy:
Těšíme se na setkání s Vámi, Váš Srba Servis & Volvo tým
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?