Srba Servis, největší autorizovaný dealer renomované švédské značky Saab v České republice, představuje krátkou, ale velmi razantní cenovou kampaň na všechny modely Saab 9-3 a Saab 9-5:
Příklad: Saab 9-3 SportSedan Linear 1.8i jen za 539.000,- Kč a to včetně DPH, ale i velmi bohaté standardní výbavy: Výbava interiéru a exteriéru dělená, automaticky ovládaná klimatizace, kožený volant a hlavice řadicí páky, ovládání audio systému na volantu, střední opěrka hlavy, palubní počítač, Night panel, determální skla, elektrické ovládání oken předních a zadních dveří, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, popelníky v interiéru, včetně zapalovače cigaret, pylový a prachový filtr, lakovaný přední, zadní a boční spoilery, Kliky dveří v barvě karoserie, opěradlo zadních sedadel dělené a sklopné v poměru 60/40, průchod na lyže
Bezpečnost a zabezpečení airbag řidiče a spolujezdce, 4x boční airbagy, aktivní bezpečnostní pásy na předních a zadních krajních sedadlech, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech, imobilizér, elektronické zamykání sloupku řízení, centrální zamykání dálkově ovládané
Podvozek posilovač řízení, ABS,TCS, MBA, EBD, CBC, protiprokluzový systém a systém jízdní stability
Saab audio systémy Saab audio systém I. (rádio, MP3, Audio vstup, 4x repro), CD přehrávač, příprava pro Handsfree
Disky z hliníkové slitiny 6,5x16" - 9 paprsků (215/55 R16) - plechové, nízkoprofilové rezervní kolo
Barvy a čalounění kombinované čalounění koženka/textil
Saab 9-3 SportCombi Linear 1.8i jen za 579.000,- Kč a to včetně DPH, ale i velmi bohaté standardní výbavy: Výbava interiéru a exteriéru dělená, automaticky ovládaná klimatizace, kožený volant a hlavice řadicí páky, ovládání audio systému na volantu, střední opěrka hlavy, palubní počítač, Night panel, determální skla, elektrické ovládání oken předních a zadních dveří, elektricky ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka, popelníky v interiéru, včetně zapalovače cigaret, posuvný kryt zavazadlového prostoru, pylový a prachový filtr, lakovaný přední, zadní a boční spoilery, kliky dveří v barvě karoserie, opěradlo zadních sedadel dělené a sklopné v poměru 60/40, průchod na lyže
Bezpečnost a zabezpečení airbag řidiče a spolujezdce, 4x boční airbagy, aktivní bezpečnostní pásy na předních a zadních krajních sedadlech, aktivní opěrky hlavy na předních sedadlech, imobilizér, elektronické zamykání sloupku řízení, centrální zamykání dálkově ovládané Podvozek posilovač řízení, ABS,TCS, MBA, EBD, CBC, protiprokluzový systém a systém jízdní stability Saab audio systémy Saab audio systém I. (rádio, MP3, Audio vstup, 4x repro), CD přehrávač, příprava pro Handsfree Disky z hliníkové slitiny 6,5x16" - 9 paprsků (215/55 R16) - plechové, nízkoprofilové rezervní kolo Barvy a čalounění kombinované čalounění koženka/textil
A to ještě není vše, v případě zájmu nabídneme financování (finanční leasing, či půjčka (úvěr)) od společnosti GMAC s 0% navýšením a to pro délku financováni na 36 měsíců při akontaci 35% nebo 40% nebo 45% nebo 50%.
Nabídka platí pro závazné objednávky do 8.11.2007 do 18.00 hod. Více informací Vám rád sdělí Váš Srba Servis & Saab prodejní tým.
Těšíme se na setkání s Vámi, Váš Srba Servis & Saab tým
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.