Dvě verze nového Caddy Maxi v provedení Kombi a skříňový vůz byly odhaleny na autosalonu užitkových vozů "The European Road Transport Show" v Amsterdamu. Divize "Užitkové vozy" koncernu Volkswagen představuje na největším evropském autosalonu užitkových vozů užitkové varianty nového Caddy Maxi.
Těmito modely vyplní výrobce nabídku mezi segmentem malých užitkových vozů a segmentem, který je doménou modelu Transporter.
Po zářijové světové premiéře modelu Caddy Maxi Life na IAA ve Frankfurtu prezentuje výrobce z Hannoveru klasické užitkové provedení prodlouženého Caddy - skříňový vůz a kombi.
Volkswagen - Užitkové vozy bude Caddy Maxi nabízet s jedním zážehovým a dvěma vznětovými agregáty. Zážehový motor dodává výkon 75 kW, oba vznětové motory TDI disponují ještě vyšším výkonem a bezkonkurenční úsporností. Novinkou v této řadě je dvoulitrový vznětový motor 2.0 TDI s výkonem 103 kW. Základní vznětovou jednotkou je stejně jako dříve dokonale prověřený a osvědčený motor 1.9 TDI, podávající výkon 77 kW, který může být kombinován s dvojspojkovou převodovkou DSG. Oba dieselové agregáty jsou opatřeny filtrem pevných částic.
Uvedení nových užitkových variant na trh je plánováno na první čtvrtletí roku 2008.
Celých 47 cm délky navíc činí z Caddy Maxi jeden z největších vozů mezi kompaktními malými dodávkami s celkovou délkou 4875 mm. Zároveň jí přidané centimetry propůjčují vysokou variabilitu. Caddy Maxi se může pochlubit rozvorem 3002 mm, objemem nákladového prostoru až 4,2 m3, nosností 800 kg a především až 2250 mm dlouhou ložnou plochou. Ta může být při sklopení předního sedadla spolujezdce zvýšena až na více než tři metry. Nový Caddy Maxi navíc dokáže bez problémů utáhnout až 1500 kg těžký přívěs. Na přání si zákazník bude moci objednat skříňové provedení Caddy Maxi také s druhými bočními posuvnými a se zadními výklopnými dveřmi. Šířka nákladového prostoru novinky umožňuje díky svým 1170 mm i uložení a přepravu nákladu na Europaletách.
Zdroj: Tisková zpráva Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.