Hyundai Motor Co., společnost se sídlem v jihokorejském Soulu, oslaví 29. prosince tohoto roku čtyřicáté výročí svého založení. Proto společnost přichází s oficiálním emblémem, který upozorní na tento milník v dějinách společnosti.
Emblém je vyveden ve dvou elegantních kaligrafických tazích štětce, které kombinují minulost a budoucnost v dynamické siluetě automobilu. Emblém symbolizuje 40 let růstu a vývoje v automobilovém průmyslu. Vyjadřuje ducha pokrokové, progresivní a spolehlivé organizace. Hyundai bude vždy věnovat pozornost potřebám svých zákazníků a bude se držet nejvyšších standardů zodpovědnosti vůči akcionářům, společnosti a životnímu prostředí.
Výroční emblém bude součástí všech reklam společnosti Hyundai Motor a to jak produktových tak značkových. Emblém bude také k vidění v autosalónech a při příležitosti prodejních a marketingových akcí.
Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, se postupně rozrostla ve skupinu Hyundai-Kia Automotive Group, která byla v roce 2006 šestým největším výrobcem automobilů na světě a skládá se z více než dvou desítek dceřiných a přidružených společností činných v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor zaměstnává celosvětově přes 68 000 lidí a v roce 2006 vykázala nekonsolidované tržby ve výši 29,4 miliardy amerických dolarů (konsolidované tržby dosáhly 68,4 miliardy amerických dolarů). Vozidla Hyundai jsou v prodeji ve 193 zemích prostřednictvím 5 000 obchodních zastoupení a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor Co. a jejích produktech lze získat na Internetu na adrese http://www.hyundai-motor.com.
Zdroj: Hyundai Motor Co.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?