Hyundai Motor Co., společnost se sídlem v jihokorejském Soulu, oslaví 29. prosince tohoto roku čtyřicáté výročí svého založení. Proto společnost přichází s oficiálním emblémem, který upozorní na tento milník v dějinách společnosti.
Emblém je vyveden ve dvou elegantních kaligrafických tazích štětce, které kombinují minulost a budoucnost v dynamické siluetě automobilu. Emblém symbolizuje 40 let růstu a vývoje v automobilovém průmyslu. Vyjadřuje ducha pokrokové, progresivní a spolehlivé organizace. Hyundai bude vždy věnovat pozornost potřebám svých zákazníků a bude se držet nejvyšších standardů zodpovědnosti vůči akcionářům, společnosti a životnímu prostředí.
Výroční emblém bude součástí všech reklam společnosti Hyundai Motor a to jak produktových tak značkových. Emblém bude také k vidění v autosalónech a při příležitosti prodejních a marketingových akcí.
Společnost Hyundai Motor Co., založená v roce 1967, se postupně rozrostla ve skupinu Hyundai-Kia Automotive Group, která byla v roce 2006 šestým největším výrobcem automobilů na světě a skládá se z více než dvou desítek dceřiných a přidružených společností činných v automobilovém průmyslu. Společnost Hyundai Motor zaměstnává celosvětově přes 68 000 lidí a v roce 2006 vykázala nekonsolidované tržby ve výši 29,4 miliardy amerických dolarů (konsolidované tržby dosáhly 68,4 miliardy amerických dolarů). Vozidla Hyundai jsou v prodeji ve 193 zemích prostřednictvím 5 000 obchodních zastoupení a showroomů. Další informace o společnosti Hyundai Motor Co. a jejích produktech lze získat na Internetu na adrese http://www.hyundai-motor.com.
Zdroj: Hyundai Motor Co.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.