Česká výstavní premiéra nové Fabie Combi se uskuteční 18. října 2007 ve Výstavišti Praha – Holešovice v rámci autosalonu Autoshow Praha. Nová Fabia Combi, která byla poprvé představena na mezinárodním autosalonu IAA ve Frankfurtu, ...
je nástupcem úspěšného předchůdce pro který se dosud rozhodlo více než 630.000 zákazníků.
Prodej nové Fabie Combi bude v ČR oficiálně zahájen 15. ledna 2008. Škoda Fabia Combi Classic 1,2 12V HTP/51 kW se bude prodávat od 302.900,-- Kč ; ve verzi Ambiente od 316.900,-- Kč ; verze Sport od 356.900,-- Kč ; Elegance 1,2 12V HTP/51 kW od 371.900,-- Kč. Cena nástupní verze Fabia Combi Classic s motorem 1,2 HTP/44 kW bude již od 285.900 Kč.
Design nové Fabie Combi navazuje na model hatchback s řadou praktických a komfortních prvků. Jedná se o vůz, určený zejména pro rodiny, ale také pro podnikatele (možnost přestavby na skupinu N1 s odpočtem DPH). Mezi silné stránky patří především prostor pro cestující na zadních sedadlech, větší zavazadlový prostor (480 l/1460 l), množství odkládacích prostorů, kvalitní materiály v interiéru nebo roleta pro zakrytí zavazadlového prostoru se stejným způsobem ovládání jako u Octavie Combi.
Již základní provedení Classic přitom obsahuje například ABS včetně MSR a brzdového asistenta Dual Rate, airbag řidiče a spolujezdce, boční airbagy, posilovač řízení nebo dělená zadní sedadla v poměru 60/40. Ve verzi Ambiente je navíc oproti verzi Classic multifunkční ukazatel, el. ovládání oken vpředu, el. ovládaná a vyhřívaná vnější zpětná zrcátka nebo centrální zamykání. Verze Sport nabízí např. sportovní interiér, 15“ kola z lehkých slitin, projektorové halogenové světlomety a to vše při zachování maximálního pohodlí pro posádku. Nejvyšší verze Elegance osloví náročné zákazníky kteří očekávají od svého vozu maximální komfort a pohodlí jemuž byla přizpůsobena zejména výbava. Škoda Auto
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.