S ohledem na pokračující velice silnou poptávku po modelu Outlander v Evropě a po nové generaci vozu Lancer)* celosvětově, se společnost Mitsubishi Motors Corporation rozhodla,
že přenese výrobu modelu Outlander (pro evropské trhy) do svého regionálního výrobního centra - Netherlands Car B.V. [NedCar] v holandském Bornu v průběhu roku 2008.
V současné době vyrábí společnost model Outlander ve svém závodě Nagoya v Okazaki, prefektuře Aichi a nová SUV pro PSA Peugeot Citroën v továrně Mizushima v Kurashiki, prefektuře Okayama. S ohledem na přesun evropské verze Outlander z Nagoya do NedCar, dojde též k převedení výroby SUV dodávaných PSA Peugeot Citroën z Mizushima do Nagoya továrny.
Rozhodnutí o přesunu výroby bylo učiněno s úmyslem ulehčit napjaté výrobní kapacitě továrny Mizushima, a tímto způsobem též zabránit ztrátě jakýchkoliv obchodních příležitostí z pohledu silných prodejů Outlander v Evropě a vozu Lancer na světových trzích.
Evropská továrna Mitsubishi Motors NedCar v současné době vyrábí kompaktní vůz Colt, nejprodávanější model společnosti v Evropě. Mitsubishi Motors plánuje vyrábět Outlander v NedCar do doby, než model dojde ke konci svého životního cyklu.
* Galant Fortis v Japonsku
Zdroj: Tisková zpráva M Motors CZ s.r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.