S ohledem na pokračující velice silnou poptávku po modelu Outlander v Evropě a po nové generaci vozu Lancer)* celosvětově, se společnost Mitsubishi Motors Corporation rozhodla,
že přenese výrobu modelu Outlander (pro evropské trhy) do svého regionálního výrobního centra - Netherlands Car B.V. [NedCar] v holandském Bornu v průběhu roku 2008.
V současné době vyrábí společnost model Outlander ve svém závodě Nagoya v Okazaki, prefektuře Aichi a nová SUV pro PSA Peugeot Citroën v továrně Mizushima v Kurashiki, prefektuře Okayama. S ohledem na přesun evropské verze Outlander z Nagoya do NedCar, dojde též k převedení výroby SUV dodávaných PSA Peugeot Citroën z Mizushima do Nagoya továrny.
Rozhodnutí o přesunu výroby bylo učiněno s úmyslem ulehčit napjaté výrobní kapacitě továrny Mizushima, a tímto způsobem též zabránit ztrátě jakýchkoliv obchodních příležitostí z pohledu silných prodejů Outlander v Evropě a vozu Lancer na světových trzích.
Evropská továrna Mitsubishi Motors NedCar v současné době vyrábí kompaktní vůz Colt, nejprodávanější model společnosti v Evropě. Mitsubishi Motors plánuje vyrábět Outlander v NedCar do doby, než model dojde ke konci svého životního cyklu.
* Galant Fortis v Japonsku
Zdroj: Tisková zpráva M Motors CZ s.r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.