Dovozce užitkových vozů Volkswagen připravil nové atraktivní nabídky pro užitkový model Caddy. Nový akční model Caddy Entry se nabízí ve třech verzích: Dvě z nich jsou v dvoumístném skříňovém provedení, třetí je pětimístné kombi N1.
Za 299 900 Kč bez DPH je nyní nabízen skříňový Caddy Entry se zážehovým motorem 1,4 (59 kW) a za 339 900 Kč teď zákazník pořídí vznětovou verzi s motorem 2.0 SDI o výkonu 51 kW.
Mimo nákladového objemu 3,2 m3 a ložné plochy s délkou více než 1,7 m je skříňový Caddy vybavený například protiblokovacím systémem brzd ABS, protiprokluzovým systémem ASR a regulací točivého momentu při brzdění motorem. Chybět nemůže ani airbag řidiče a posilovač řízení "Servotronic" s proměnlivým účinkem nebo výškově a podélně nastavitelný bezpečnostní sloupek volantu.
Třetí zvýhodněnou verzí, která pochopitelně také obsahuje výše uvedené položky výbavy, je pětimístná verze Kombi N1 s motorem 1.9 TDI o výkonu 55 kW za 379 900 Kč bez DPH.
Pro všechny verze modelu Caddy navíc platí nabídka klimatizace „Climatic“ s poloautomatickou regulací za zvýhodněnou cenu 10 000 Kč bez DPH.
Při využití financování přes VW úvěr Bonus zákazník ušetří celkem až 77 000 Kč bez DPH.
Zdroj: Tisková zpráva Import Volkswagen Group
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.