Dovozce užitkových vozů Volkswagen připravil nové atraktivní nabídky pro užitkový model Caddy. Nový akční model Caddy Entry se nabízí ve třech verzích: Dvě z nich jsou v dvoumístném skříňovém provedení, třetí je pětimístné kombi N1.
Za 299 900 Kč bez DPH je nyní nabízen skříňový Caddy Entry se zážehovým motorem 1,4 (59 kW) a za 339 900 Kč teď zákazník pořídí vznětovou verzi s motorem 2.0 SDI o výkonu 51 kW.
Mimo nákladového objemu 3,2 m3 a ložné plochy s délkou více než 1,7 m je skříňový Caddy vybavený například protiblokovacím systémem brzd ABS, protiprokluzovým systémem ASR a regulací točivého momentu při brzdění motorem. Chybět nemůže ani airbag řidiče a posilovač řízení "Servotronic" s proměnlivým účinkem nebo výškově a podélně nastavitelný bezpečnostní sloupek volantu.
Třetí zvýhodněnou verzí, která pochopitelně také obsahuje výše uvedené položky výbavy, je pětimístná verze Kombi N1 s motorem 1.9 TDI o výkonu 55 kW za 379 900 Kč bez DPH.
Pro všechny verze modelu Caddy navíc platí nabídka klimatizace „Climatic“ s poloautomatickou regulací za zvýhodněnou cenu 10 000 Kč bez DPH.
Při využití financování přes VW úvěr Bonus zákazník ušetří celkem až 77 000 Kč bez DPH.
Zdroj: Tisková zpráva Import Volkswagen Group
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.