Dovozce užitkových vozů Volkswagen připravil nové atraktivní nabídky pro užitkový model Caddy. Nový akční model Caddy Entry se nabízí ve třech verzích: Dvě z nich jsou v dvoumístném skříňovém provedení, třetí je pětimístné kombi N1.
Za 299 900 Kč bez DPH je nyní nabízen skříňový Caddy Entry se zážehovým motorem 1,4 (59 kW) a za 339 900 Kč teď zákazník pořídí vznětovou verzi s motorem 2.0 SDI o výkonu 51 kW.
Mimo nákladového objemu 3,2 m3 a ložné plochy s délkou více než 1,7 m je skříňový Caddy vybavený například protiblokovacím systémem brzd ABS, protiprokluzovým systémem ASR a regulací točivého momentu při brzdění motorem. Chybět nemůže ani airbag řidiče a posilovač řízení "Servotronic" s proměnlivým účinkem nebo výškově a podélně nastavitelný bezpečnostní sloupek volantu.
Třetí zvýhodněnou verzí, která pochopitelně také obsahuje výše uvedené položky výbavy, je pětimístná verze Kombi N1 s motorem 1.9 TDI o výkonu 55 kW za 379 900 Kč bez DPH.
Pro všechny verze modelu Caddy navíc platí nabídka klimatizace „Climatic“ s poloautomatickou regulací za zvýhodněnou cenu 10 000 Kč bez DPH.
Při využití financování přes VW úvěr Bonus zákazník ušetří celkem až 77 000 Kč bez DPH.
Zdroj: Tisková zpráva Import Volkswagen Group
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?