Captive leasingová společnost Toyoty – Toyota Financial Services Czech s.r.o. (TSFCZ) se dohodla s Allianz pojišťovnou na spolupráci při vytvoření produktové řady Toyota Pojištění.
TFSCZ se zabývá poskytováním finančních služeb pro koncové zákazníky Toyota, resp. Lexus, kdy tyto služby jsou tvořeny jak produkty na bázi finančního, či operativního leasingu, tak i různých úvěrových modelů. Nedílnou součástí nabídky je pak i pojištění, zejména ty druhy pojištění kryjící rizika provozu automobilů (havarijní pojištění, pojištění odpovědnosti, doplňková havarijní pojištění). Nabídku pojištění zákazníci TFSCZ využívají jako součást leasingových, či úvěrových splátek či jako pojištění zprostředkované – pro zákazníky řádně, či předčasně končící smluvní vztah s Toyota Financial Services a majících zájem si dále svá vozidla ponechat. Kvalitu nabídky dokládá fakt, že 98% všech uzavřených leasingových či úvěrových smluv obsahuje pojištění, 30-40% zákazníků končících smluvních vztah s TFSCZ má zájem o zprostředkované pojištění.
V souladu se svou střednědobou strategií chce Toyota Financial Services dále oslovit nabídkou pojištění i jiné zákazníky Toyota (Lexus) a to zejména ty, kteří dosud nevyužívají služeb této společnosti. Těmito zákazníky jsou ti, co pořizují svá vozidla za hotové, či cestou jiného způsobu financování než přes Toyota Financial Services.
Z toho důvodu oslovila Toyota Financial Services dva renomované pojišťovací ústavy a na základě výběrového řízení se rozhodla ke spolupráci s Allianz pojišťovnou, a. s.
„Vznik Toyota Pojištění bude jednou z částí logického vyústění naší snahy o nabídku komplexních finančních služeb“, říká Aleš Kamarýt, ředitel Toyota Financial Services a dodává: „Nejde ale jen o to, vytvořit pouhou nabídku. Jedním z našich cílů v rámci této produktové řady je, aby klient, který se rozhodne této naší nabídky využít měl jistotu, že o něj bude v případě jakékoli kolizní situace dobře postaráno. Chceme, aby naše nabídka i následné služby byla odlišná od standardů nabízených na trhu.“
Toyota pojištění představuje vůbec první co-brandované pojištění na trhu. Veškeré materiály, tzn. nabídka, produktová podpora atd. bude vycházet z firemní Corporate Identity Designu (pravidel pro grafické ztvárnění) Toyota, resp. Toyota Financial Services.
Toyota Pojištění tak bude primárně nabízeno cestou sítě autorizovaných partnerů Toyota a Lexus, dále přes webové stránky TFSCZ a samozřejmě bude zařazeno i do nabídky již dříve uvedené – jako součást splátek, či pro stávající zákazníky Toyota Financial Services.
Harmonogram prací pro uvedení projektu na trh počítá s okamžitým zahájením programování software pro nabídku pojištění a nastavení systému výměny dat a dokladů, přes pilotní běh u vybraných autorizovaných prodejců a na webových stránkách TFSCZ v září-říjnu 2007 a plným uvedením na trh na počátku roku 2008.
Toyota Financial Services Czech je na trhu České republiky od poloviny roku 2000. Toyota
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.