V užitkové verzi N1 se prodává mnoho vozů a ani Volkswagen si tohoto místa nemůže nepovšimnout. Proto rozšiřuje nabídku.
Volkswagen svým zákazníkům nově nabízí přestavbu modelů Golf a Golf Variant na užitkové verze N1. Zároveň rozšiřuje nabídku řady o model Golf Entry za atraktivní cenu 399 900 Kč.
Volkswagen nyní nabízí možnost nechat si přestavět Golf či nový Golf Variant na užitkovou verzi N1. Možnost odečíst si ze svého vozu DPH mají zákazníci u motorizací 1,6 l (75 kW), 1.6 FSI (85 kW), 1.9 TDI (66 kW), 1.9 TDI (77 kW) a 2.0 TDI (103 kW), a to u obou zmíněných modelů. Při využití Volkswagen úvěru Bonus od ŠkoFINu může zákazník získat přestavbu na N1 zdarma (platí pro obě verze Golf a Golf Variant).
Volkswagen Golf, etalon třídy, jehož bylo celosvětově vyrobeno již více než 25 milionů kusů, je nyní k dispozici již od 399 900 Kč.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.