V užitkové verzi N1 se prodává mnoho vozů a ani Volkswagen si tohoto místa nemůže nepovšimnout. Proto rozšiřuje nabídku.
Volkswagen svým zákazníkům nově nabízí přestavbu modelů Golf a Golf Variant na užitkové verze N1. Zároveň rozšiřuje nabídku řady o model Golf Entry za atraktivní cenu 399 900 Kč.
Volkswagen nyní nabízí možnost nechat si přestavět Golf či nový Golf Variant na užitkovou verzi N1. Možnost odečíst si ze svého vozu DPH mají zákazníci u motorizací 1,6 l (75 kW), 1.6 FSI (85 kW), 1.9 TDI (66 kW), 1.9 TDI (77 kW) a 2.0 TDI (103 kW), a to u obou zmíněných modelů. Při využití Volkswagen úvěru Bonus od ŠkoFINu může zákazník získat přestavbu na N1 zdarma (platí pro obě verze Golf a Golf Variant).
Volkswagen Golf, etalon třídy, jehož bylo celosvětově vyrobeno již více než 25 milionů kusů, je nyní k dispozici již od 399 900 Kč.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?