Dovozce Audi připravil pro své modelové řady A6 Limuzína a A6 Avant mimořádné zvýhodnění, které dále obohatí jejich již tak velmi rozsáhlou sériovou výbavu.
Díky akční nabídce budou mít nyní všechna provedení Audi A6 s 6válcovými motory rozšířenou sériovou výbavu o xenonové světlomety, tempomat a 17" hliníková litá kola.
Ve spolupráci s leasingovou společností ŠkoFIN připravil dovozce dále atraktivní možnost financování: nové a předváděcí modely A6 včetně kategorie N1 bude nyní možné pořídit na leasing nebo úvěr s roční procentní sazbou nákladů (RPSN) ve výši maximálně 6 procent. Součástí financování je i výhodné pojištění, které zahrnuje povinné ručení, havarijní pojistku a pojištění čelního skla. Splátka předem je možná od 25 do 70 procent a délka financování 36, 42, 48, 54 nebo 60 měsíců.
Nabídka platí od 13. 8. 2007. Audi CR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.