Škoda Auto vstoupí na další, v pořadí již pátý kontinent. V říjnu dodá mladoboleslavská automobilka první vozy svým novým zákazníkům v Austrálii.
Premiéra je plánovaná na mezinárodní autosalon v Sydney (11. – 21. října), v nabídce budou modely Škoda Roomster a Škoda Octavia včetně provedení RS a Combi. Prodejní síť nového importéra bude pro začátek čítat 14 obchodníků v klíčových oblastech Austrálie.
„Vstup na trh v Austrálii je symbolickým pokračováním úspěšné mezinárodní expanze značky Škoda,“ konstatoval Fred Kappler, člen představenstva Škoda Auto pro prodej a marketing.
Austrálie bude po Evropě, Asii, Africe a Jižní Americe v pořadí pátým kontinentem, kde Škoda Auto oficiálně prodává své vozy. Zároveň zaokrouhlí počet zemí, kde jsou vozy Škoda k dostání prostřednictvím autorizovaných partnerů, na rovných sto.
V loňském roce Škoda Auto poprvé prodala po celém světě více než půl milionu vozů za rok (549 667, + 11.7% oproti 2005). V prvním pololetí letošního roku zájem o vozy Škoda dále výrazně rostl, zákazníci si koupili celkem 311 062 vozů (+13,2% oproti 2006). Škoda
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.