Společnost Hyundai Motor CZ, výhradní dovozce automobilů značky Hyundai na český trh, se v červnu letošního roku umístila s počtem 692 registrovaných osobních vozů na 3. místě mezi všemi dováženými automobilovými značkami a získala tak podíl na trhu 5,5%.
Registrace vozů Hyundai v červnu 2007 V červnu 2007 bylo v ČR registrováno 692 osobních vozů Hyundai, což představuje podíl na trhu 5,5%. V kategorii LUV se jedná o 123 nově registrovaných vozidel a podíl 2,3%. Celkem bylo registrováno OA +LUV 815 vozů a podíl na trhu tak činil 4,5%.
Hyundai v prvním pololetí 2007 Za období leden až červen bylo celkem registrováno 3393 osobních vozů značky Hyundai. Podíl na trhu tak dosáhl výše 5,0% a značka tím obsadila 5. místo mezi ostatními dováženými značkami. Za stejné období bylo registrováno 891 lehkých užitkových vozů, což představuje podíl na trhu 3,2% a navýšení počtu registrovaných vozidel v této kategorii o 13,4% oproti roku 2006. Celkem, osobních a lehkých užitkových vozů Hyundai , bylo za leden až červen letošního roku registrováno 4 284 . Podíl na trhu tak činil 4,5% V jednotlivých segmentech se značce za první pololetí rovněž dařilo. Vynikajícího výsledku dosáhl Hyundai Getz, který se stal 1. nejdováženějším vozem segmentu B. V kategorii SUV se vůz Santa Fe umístil SUVeréně na vynikajícím 1. místě (788 vozů kategorie M1a N1). Hyundai Tucson ( 337 vozů kategorie N1+M1) se umístil v kategorii SUV na místě šestém. Dohromady mají Santa Fe, Tucson a Terracan téměř 20% podíl na trhu v segmentu SUV.
Podrobné ceníky a technické údaje jsou k dispozici na www.hyudnai.cz
Zdroj: Tisková zpráva Hyundai Motor CZ
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.