Ve světě exisuje mnoho rozličných automobilových anket. V rámci letošního autosalonu v Brně proběhla poprvé v historii volba „Lady Car“, tedy nejvhodnějšího vozu pro naše drahé křehčí polovičky.
Porotu tvořily samozřejmě ženy. Byly mezi nimi mnohé známé tváře – hlasatelka Hana Heřmánková, herečka Zlata Adamovská, majitelka modelové agentury Milada Karasová, módní návrhářka Liběna Rochová či advokátka Petra Buzková, komisi vedla generální ředitelka společnosti Gity, paní Olga Girstlová. Ženy si zvolily dvě kategorie vozů, ve kterých volily ze všech zúčastněných značek na autosalonu - Auto snů a Praktický vůz. A právě ve druhé zmiňované kategorii zvítězila novinka značky Mitsubishi Motors – Outlander. Komise si pochvalovala především flexibilitu uspořádání vozu, jeho velký zavazadlový prostor, skvělý výhled z vozu, diskutovaly též o dynamickém designu a rozhodně v sobě nezapřely ani podnikatelky, protože vysoce ocenily možnost odpočtu DPH. A protože i ony mají málo času, využily ho na maximum a důkladně si prohlédly i další vozy z nabídky Mitsubishi Motors. Např. Zlatu Adamovskou jste tak mohli zastihnout za volantem vozu Pajero a Liběnu Rochovou při prohlídce mpv Grandis.
Díky titulu „Lady Car 2007“ si nový Outlander připsal v Evropě další prvenství, které jen potvrzuje kvality vozu prověřované i v rámci velkých konkurenčních testů, z nichž zatím Outlander vzešel vždy úspěšně.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.