Volkswagen nabízí nové akční modely Passat Business a Executive. Oba modely si zákazníci mohou zakoupit se vznětovými motory 2.0 TDI, a to v obou výkonových variantách 140 k i 170 k. Nabídka platí jak pro provedení Limousine, tak i Variant.
"Snažili jsme se vyjít zákazníkům maximálně vstříc, a proto jsme často žádané komfortní výbavy Passatu, který je dlouhodobě nejprodávanějším modelem své kategorie, zařadili již do sériové výbavy," říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy.
První akční model Volkswagen Passat Business vychází z již velmi bohaté výbavy Comfortline, ke které navíc přidává malý kožený paket, bi-xenony, palubní počítač s multifunkčním ukazatelem a hliníková kola v designu Milwaukee. Cena vozu s touto výbavou začíná na 799 900 Kč a celková výhoda pro zákazníka tak činí 98 700 Kč.
Druhý akční model Passat Executive staví na výbavě Highline, kterou nadále rozšiřuje o bi-xenony, rádio s osmi reproduktory a palubní počítač s multifunkčním ukazatelem Plus. Cena pak začíná na 849 900 Kč což pro zákazníka přináší celkovou výhodu 109 400 Kč. Volkswagen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.