Volkswagen nabízí nové akční modely Passat Business a Executive. Oba modely si zákazníci mohou zakoupit se vznětovými motory 2.0 TDI, a to v obou výkonových variantách 140 k i 170 k. Nabídka platí jak pro provedení Limousine, tak i Variant.
"Snažili jsme se vyjít zákazníkům maximálně vstříc, a proto jsme často žádané komfortní výbavy Passatu, který je dlouhodobě nejprodávanějším modelem své kategorie, zařadili již do sériové výbavy," říká Vratislav Strašil, vedoucí divize Volkswagen osobní vozy.
První akční model Volkswagen Passat Business vychází z již velmi bohaté výbavy Comfortline, ke které navíc přidává malý kožený paket, bi-xenony, palubní počítač s multifunkčním ukazatelem a hliníková kola v designu Milwaukee. Cena vozu s touto výbavou začíná na 799 900 Kč a celková výhoda pro zákazníka tak činí 98 700 Kč.
Druhý akční model Passat Executive staví na výbavě Highline, kterou nadále rozšiřuje o bi-xenony, rádio s osmi reproduktory a palubní počítač s multifunkčním ukazatelem Plus. Cena pak začíná na 849 900 Kč což pro zákazníka přináší celkovou výhodu 109 400 Kč. Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.