Jeden z nejprodávanějších lehkých užitkových vozů Volkswagen Caddy je nově v nabídce ve třech zvýhodněných provedeních „Entry“, díky kterým může zákazník ušetřit až 77 316 Kč bez DPH.
Ke všem modelům Caddy lze nyní za zvýhodněnou cenu 10 000 Kč pořídit také klimatizaci Climatic.
Prvním ze tří akčních modelů "Entry" je Caddy ve skříňovém provedení s motorem 1,4 l / 59 kW za cenu 299 900 Kč bez DPH. Cenová výhoda pro zákazníka tak činí 57 316 Kč, s využitím leasingu od ŠkoFINu dokonce až 77 316 Kč bez DPH.
Druhým nabízeným modelem je skříňové provedení s motorem 2.0 SDI / 51 kW za akční cenu 339 900 kč bez DPH. V tomto případě si zákazník na ceně polepší o 42 465 Kč bez DPH a s využitím leasingu či úvěru od společnosti ŠkoFIN až o 62 465 Kč bez DPH.
Posledním akčním modelem "Entry" je Caddy kombi N1 1.9 TDI / 55 kW za zvýhodněnou cenu 379 900 Kč. Kupující tak získá 48 928 Kč bez DPH, se ŠkoFINem pak až 68 928 Kč.
O oblibě a skvělé pověsti Caddy svědčí i fakt, že si tento model vybrala pro svou flotilu služebních vozů i společnost Rauch. Předání celkem 35 vozů proběhlo počátkem měsíce června.
S jubilejním modelem Economy přijíždí také oblíbená modelová řada Transporter. Za dvoumístný vůz s krátkým rozvorem v motorizaci 1.9 TDI / 62 kW zákazník nově zaplatí pouhých 419 900 Kč bez DPH, což představuje zvýhodnění 107 125 Kč oproti normální ceně.
Volkswagen
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.