Toyota v belgickém Diestu otevřela své rozšířené Evropské centrum pro automobilové díly. Tento nový objekt, představující investice ve výši 20 milionů eur, pomůže zlepšit dostupnost automobilových dílů a příslušenství značky
Toyota po celé Evropě v souladu s jejím stále rostoucím odbytem. Rozšířením o 30,000 m2 se v Evropském centru pro automobilové díly Toyoty (TPCE) vytvořilo na 50 nových pracovních míst, čímž se celkový počet zaměstnanců TPCE vyšplhal na 567 lidí. Jedná se již o druhé rozšíření TPCE od založení centra v roce 1993 a celková skladovací plocha tak vzrostla na 100,000 m2. Na slavnostním otevření prohlásil generální ředitel a prezident Toyota Motor Europe, pan Tadashi Arashima: „Rozšíření našeho Evropského centra pro automobilové díly znamená, že můžeme dále uspokojovat rostoucí počet Evropanů, kteří řídí automobil značky Toyota a zajišťovat jim náhradní díly a příslušenství v požadovaném termínu”.
S cílem minimalizovat negativní dopady tohoto rozšíření na místní životní prostředí se TPCE i nadále zaměřuje na ochranná opatření jako je např. recyklace odpadních vod, efektivnější úspora energií, či zvyšování objemu vratných obalů. S dále rostoucím objemem dodávaného zboží přispějí tato opatření ke snížení nároků na přírodní zdroje – což je závazek uznávaný v rámci celé společnosti Toyota.
TPCE expeduje dodávky náhradních dílů a příslušenství v „požadovaném termínu“ do regionálních center pro náhradní díly – Toyota Motor Marketing Europe (TMME) a některým vlastním marketingovým a odbytovým společnostem v rámci jednotlivých evropských států. Navíc dodává náhradní díly asi 600 maloobchodníků z regionů Beneluxu, severní Francie a západního Německa.
Zdroj: Tisková zpráva Toyota Motor Czech spol. s r.o.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.