Toyota v belgickém Diestu otevřela své rozšířené Evropské centrum pro automobilové díly. Tento nový objekt, představující investice ve výši 20 milionů eur, pomůže zlepšit dostupnost automobilových dílů a příslušenství značky
Toyota po celé Evropě v souladu s jejím stále rostoucím odbytem. Rozšířením o 30,000 m2 se v Evropském centru pro automobilové díly Toyoty (TPCE) vytvořilo na 50 nových pracovních míst, čímž se celkový počet zaměstnanců TPCE vyšplhal na 567 lidí. Jedná se již o druhé rozšíření TPCE od založení centra v roce 1993 a celková skladovací plocha tak vzrostla na 100,000 m2. Na slavnostním otevření prohlásil generální ředitel a prezident Toyota Motor Europe, pan Tadashi Arashima: „Rozšíření našeho Evropského centra pro automobilové díly znamená, že můžeme dále uspokojovat rostoucí počet Evropanů, kteří řídí automobil značky Toyota a zajišťovat jim náhradní díly a příslušenství v požadovaném termínu”.
S cílem minimalizovat negativní dopady tohoto rozšíření na místní životní prostředí se TPCE i nadále zaměřuje na ochranná opatření jako je např. recyklace odpadních vod, efektivnější úspora energií, či zvyšování objemu vratných obalů. S dále rostoucím objemem dodávaného zboží přispějí tato opatření ke snížení nároků na přírodní zdroje – což je závazek uznávaný v rámci celé společnosti Toyota.
TPCE expeduje dodávky náhradních dílů a příslušenství v „požadovaném termínu“ do regionálních center pro náhradní díly – Toyota Motor Marketing Europe (TMME) a některým vlastním marketingovým a odbytovým společnostem v rámci jednotlivých evropských států. Navíc dodává náhradní díly asi 600 maloobchodníků z regionů Beneluxu, severní Francie a západního Německa.
Zdroj: Tisková zpráva Toyota Motor Czech spol. s r.o.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.