Toyota má v Belgii nové centrum pro díly

Toyota
Toyota, foto: Toyota
Jan Fiala 16. června 2007 07:34
Sdílej:

Toyota v belgickém Diestu otevřela své rozšířené Evropské centrum pro automobilové díly. Tento nový objekt, představující investice ve výši 20 milionů eur, pomůže zlepšit dostupnost automobilových dílů a příslušenství značky

Toyota po celé Evropě v souladu s jejím stále rostoucím odbytem. Rozšířením o 30,000 m2 se v Evropském centru pro automobilové díly Toyoty (TPCE) vytvořilo na 50 nových pracovních míst, čímž se celkový počet zaměstnanců TPCE vyšplhal na 567 lidí. Jedná se již o druhé rozšíření TPCE od založení centra v roce 1993 a celková skladovací plocha tak vzrostla na 100,000 m2.   Na slavnostním otevření prohlásil generální ředitel a prezident Toyota Motor Europe, pan Tadashi Arashima: „Rozšíření našeho Evropského centra pro automobilové díly znamená, že můžeme dále uspokojovat rostoucí počet Evropanů, kteří řídí automobil značky Toyota a zajišťovat jim náhradní díly a příslušenství v požadovaném termínu”.

S cílem minimalizovat negativní dopady tohoto rozšíření na místní životní prostředí se TPCE i nadále zaměřuje na ochranná opatření jako je např. recyklace odpadních vod, efektivnější úspora energií, či zvyšování objemu vratných obalů. S dále rostoucím objemem dodávaného zboží přispějí tato opatření ke snížení nároků na přírodní zdroje – což je závazek uznávaný v rámci celé společnosti Toyota.

TPCE expeduje dodávky náhradních dílů a příslušenství v „požadovaném termínu“ do regionálních center pro náhradní díly – Toyota Motor Marketing Europe (TMME) a některým vlastním marketingovým a odbytovým společnostem v rámci jednotlivých evropských států. Navíc dodává náhradní díly asi 600 maloobchodníků z regionů Beneluxu, severní Francie a západního Německa. 

Zdroj: Tisková zpráva Toyota Motor Czech spol. s r.o.

Témata:
Stalo se
Testy aut
Škoda Scala

Škoda Scala 1.0 TSI Drive – nejlepší hatchback s TOP poměrem cena/výkon ?

Škoda Scala je na trhu už několik let a vždy byla mezi svými rivaly tak trochu opomíjenou volbou. Není vnímána tak prestižně, jako třeba Golf a ani není extravagantní jako třeba Peugeot 308, ale přesto bychom si v této kategorii vybrali právě Scalu, proč?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Evropský autoprůmysl v krizi: Škoda Auto propustí 6000 lidí, Audi zavírá továrnu

Šéf Škody Auto Klaus Zellmer dnes oznámil zásadní redukci pracovních míst, která postihne zhruba 15 % zaměstnanců automobilky v Česku. To by znamenalo ztrátu téměř 6000 pracovních míst, přičemž největší dopad se očekává na agenturní pracovníky, kteří tvoří asi desetinu celkového počtu. Redukce však zasáhne i kmenové zaměstnance. Uvedl to ekonom Lukáš Kovanda.

Novinky ze světa EV
Elon Musk

Politika Elona Muska táhne Teslu do pekel? Prodej V Evropě dramaticky klesá

Prodej Tesly v Evropě dramaticky klesá – jen minulý měsíc se propadl o polovinu. Za útlumem zájmu nemusí stát jen konkurence, ale i kontroverzní výroky a politická angažovanost samotného Elona Muska, upozorňuje The Guardian.

Testy aut
DS 4 Hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: DS 4 Hybrid Pallas – finální verdikt + srovnání s Lexusem UX300

V poslední kapitole naší recenze hybridního modelu DS 4 si vše hezky shrneme. Nebude chybět ani srovnání s Lexusem UX, který by se dal nazvat hlavním rivalem. V čem je lepší DS, jaké má slabší stránky a který crossover bychom si koupili?