Škoda Auto přichází i letos s atraktivní nabídkou jízdních kol s originálním designem. Kromě tradičních verzí, mezi které patří silniční kolo, kola horská, krosová a kolo dětské, nabízí i dva nové modely.
Jde o celoodpružené horské kolo určené do náročného terénu a nové kolo z kategorie Touring, určené zejména pro jízdu po městě. Další významnou novinkou je zavedení celokarbonového rámu u silničního modelu vyšší třídy SpeedRide. Oživením nabídky jsou jízdní kola v exkluzivním designu „Roomster“, jejichž rámy zdobí metalická barva modrá Ocean, ve které si zákazníci mohou zakoupit i samotný vůz Škoda Roomster.
Vrchol nabídky jízdních kol představuje závodní silniční speciál SpeedRide s celokarbonovým rámem a karbonovou přední vidlicí. Hmotnost tohoto kola se tak podařilo snížit pod 8 kg. Kolo je vybaveno mimo jiné 20-ti rychlostní sadou Shimano Ultegra a kvalitními komponenty Ritchey Pro.
Celoodpružené horské kolo XrossRide je určeno zejména pro cyklisty, kteří mají rádi „adrenalínovou” jízdu i velice náročným terénem. Kolo disponuje vzduchovou uzamykatelnou vidlicí Manitou Relic Super a uzamykatelným tlumičem Manitou Swinger Air X3-RL.
Model CrossCountry je horské kolo s magnéziovou uzamykatelnou vzduchovou vidlicí Manitou R7 Super, duralovým rámem Easton Ultralite, kevlarovými plášti a komponenty Shimano XT. Horské kolo TerrainRide s měničem Shimano XT v kombinaci s řazením Shimano Deore představuje solidní výbavu pro sportovní vyjížďku do terénu. Komfort jízdy zajišťuje magnéziová olejová vidlice Manitou Axel Super se zdvihem 100 mm s možností uzamčení.
FunRide je kvalitním krosovým kolem, určeným pro rekreační jízdu po zpevněných i nezpevněných cestách. Kolo je vybaveno řazením Shimano Revoshift (24 rychlostí), pohodlným sedlem Author Ergo Gel a krosovou vidlicí RST. Dámskou obdobou této verze je kolo FunRide Lady, osazené sedlem Author Ergo Gel Lady.
Model CityRide je představitelem nové kategorie Touring, která ke stále žádanější zejména u cyklistů preferujících pohodlí a komfort. Ve výbavě kola nechybí blatníky, osvětlení a praktický nosič.
Dětské kolo JuniorRide s duralovým rámem a duralovými komponenty je určeno pro děti o výšce cca 100 až 140 cm, resp. věku 5 až 8 let. Nabízí 6-rychlostní řazení Shimano Revoshift, odlehčené pláště a pohodlné sedlo Author Race-Color.
Limitovaná kolekce v designu „Roomster“ zahrnuje kola Roomster TerrainRide, Roomster FunRide a Roomster JuniorRide, která jsou s výjimkou některých detailů technicky identická s jejich ekvivalenty z „klasické“ kolekce. Základním poznávacím znamením je metalická barva modrá Ocean, známá z vozů Škoda Roomster.
Jízdní kola z nabídky Škoda originálního příslušenství je možné zakoupit u všech autorizovaných prodejců Škoda Auto.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.