Nová smlouva mezi Škoda Auto a Národním divadlem byla stvrzena podpisy Martina Jahna, člena představenstva Škoda Auto a Ondřeje Černého, ředitele Národního divadla
Škoda Auto pokračuje ve spolupráci s Národním divadlem
Nová smlouva mezi Škoda Auto a Národním divadlem byla stvrzena podpisy Martina Jahna, člena představenstva Škoda Auto a Ondřeje Černého, ředitele Národního divadla dne 12. 6. 2007 v 10:15 hodin netradičně v Zákaznickém centru Škoda Auto v Mladé Boleslavi.
Slavnostní ceremoniál uvedly krátké proslovy pana M. Jahna a O. Černého, které potvrdily zájem obou stran dále pokračovat v úspěšné spolupráci a podpoře nejen v roce 2007, ale i v letech následujících. Po podpisu smlouvy obdržel ředitel Národního divadla klíče od nového vozu Škoda Superb z rukou Martina Jahna, modely Octavia combi obdrželi šéfové souborů činohry, opery a baletu. Pro běžný provoz bude mít divadlo k dispozici dva modely Roomster.
Na závěr slavnostního aktu hosté z naší první scény odjeli na prohlídku konečné montáže modelu Octavia a taktéž svařovny tohoto modelu.
Škoda Auto si velice váží partnerství s Národním divadlem a přeje stále více spokojených diváků a mnoho šťastných kilometrů bez nehod.
Zdroj: Tisková zpráva Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.