Škoda Roomster – novinka roku 2006 – se již téměř rok úspěšně prodává na českém trhu a prodejní výsledky ukazují, že i uvedení vozu na dalších evropských trzích bylo úspěšné.
Od zahájení výroby do začátku května 2007 bylo zákazníkům dodáno celkem 35.368 vozů řady Roomster, z toho na domácím trhu 5.222. Na českém trhu se tento model tak již řadu měsíců drží na první příčce ve třídě velkoprostorových vozů.
Netradiční koncepce vozu Roomster si žádá také netradiční prodejní nástroje. Proto Škoda Auto, ve spolupráci s leasingovou společností ŠkoFIN a obchodní sítí Škoda, zahájila na domácím trhu akci na podporu prodeje ojedinělou rozsahem i způsobem realizace. V rámci kampaně s názvem „Škoda Roomster na 2 dny do Vaší firmy“ nabídne Škoda Auto všem potenciálním firemním zákazníkům zdarma zapůjčení vozu Škoda Roomster na 2 dny.
Škoda Auto bude prostřednictvím pověřeného Call centra aktivně telefonicky oslovovat vybrané klienty z řad firemních zákazníků. Do 31.10.2007 bude osloveno více než 100 000 klientů. Neobvyklé je také zaměření projektu nejen na velké, ale i na malé a střední firmy. Jedním z dílčích cílů projektu je i zapojení většího počtu obchodníků do flotilového prodeje vozů Škoda. Celkem 160 obchodníků v ČR tak bude mít pro oslovené firmy připraveno k zapůjčení 250 vozů Roomster.
Každá oslovená firma si bude moci během dvoudenního testu vozu Roomster nezávazně a bezplatně vyzkoušet variabilitu, prostornost a další užitné vlastnosti vozu Roomster v reálném provozu. Navíc každý potenciální zákazník po vyzkoušení vozu obdrží od obchodníka poukázku na slevu v hodnotě 5 000,- Kč na jeden vůz, s možností uplatnění celkem až na 20 vozů Škoda Roomster.
Zájemci z řad firemních zákazníků, kteří by si přáli být osloveni přednostně, se mohou zaregistrovat na bezplatném telefonním čísle 800 600 000. Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.