Renault na Autosalónu 2007 v Brně představí v české premiéře nový model Renault Twingo.
Od svého uvedení na trh v dubnu 1993 si Twingo získalo více než 2,4 milionů kupujících, tvořících velmi různorodou klientelu. Dnes má nové Twingo všechny potřebné kvality, aby zajistilo pokračování úspěšného příběhu…
Koncept « Clio Grand Tour Concept » Tento koncept se obrací k zákazníkům, kteří hledají malý cestovní vůz typu break ladných a dynamických tvarů.
Svůdná a dynamická linie vozu Clio by Rip Curl, který vzešel ze spolupráce se známou společností Rip Curl zabývající se výrobou a prodejem potřeb pro surfaře a milovníky snowboardu.
Scénic Cross, který byl poprvé vystaven na ženevském autosalónu 2007, je navržen s myšlenkou volného času a aktivit ve volné přírodě. Jeho smělá stylizace připomíná rysy terénního automobilu. Podvozek byl upraven tak, aby vyhovoval široké škále jízdních podmínek. Světlá výška je větší než u standardního modelu Scénic a odpružení bylo zesíleno.
Představení modelu Mégane Renault Sport dCi znamená, že Renault doplnil svou řadu sportovních automobilů o velmi výkonný automobil se vznětovým motorem. Mégane Renault Sport dCi vyvinutý divizí Renault Sport Technologies je určen pro řidiče, kteří si chtějí vychutnat každodenní jízdu s automobilem, a současně se obrací na ty řidiče, kteří oceňují rozumné provozní náklady.
Brnenský autosalon je též příležitostí, jak uvést ekologickou značku „Renault eco2“ a tím zároveň informovat zákazníky závazku nabízet ekologická a úsporná vozidla s cílem chránit životní prostředí.
A ze světa Formule 1 vám představíme rovněž nové barvy vozu R27 stáje ING Renault F1 Team. Renault
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.