Škoda Auto se stala Oficiálním partnerem a Oficiálním automobilem 14. setkání středoevropských prezidentů, které se koná ve dnech 24. – 26. května 2007 v Brně.
Celkem 21 černých limuzín Škoda Superb ve výbavě Elegance s motory 2,5l V6 TDI se tak stane součástí oficiální kolony prezidentů během setkání.
Zajištění vozového parku pro setkání je dalším příkladem spolupráce Škoda Auto a Správy Pražského hradu, která s těmito limuzínami má již dlouholeté zkušenosti a pro zajištění svých přepravních potřeb a požadavků Kanceláře prezidenta republiky disponuje dalšími třinácti vozy Škoda Superb.
Summitu se zúčastní prezidenti Albánské republiky, Bulharské republiky, Bosny a Hercegoviny, Republiky Černá Hora, Chorvatské republiky, Italské republiky, Maďarské republiky, Republiky Makedonie, Moldavské republiky, Polské republiky, Rakouské republiky, Rumunské republiky, Slovenské republiky, Republiky Srbsko a Ukrajiny. Škoda Auto, a.s.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.