Volkswagen přichází s několika novinkami pro všechny zájemce o oblíbené modely Polo a Fox.
Silnější motory pro Polo za původní ceny Všichni zákazníci, kteří mají zájem o koupi kompaktního modelu Polo, si jej nyní mohou objednat s novými motory. Dvě silnější verze pohonné jednotky o objemu 1,2 l s výkony 44 kW / 60 k a 51 kW / 70 k nahrazují své dva předchůdce (40 kW / 55 k a 47 kW / 64 k), přičemž zákazníky nebudou stát ani o korunu více. Třetím motorem je agregát s objemem 1,4 l a výkonem 59 kW / 80 k, který je nyní v nabídce nově s šestistupňovou automatickou převodovkou a nahrazuje předchozí slabší verzi spojenou se čtyřstupňovým automatem.
Fox a Polo v užitkové verzi N1 Dva velikostí kompaktní, ale vnitřním prostorem překvapivě prostorné modely značky Volkswagen - Fox a Polo - určené zejména pro rodinné účely, je nově možné nechat přestavět i na užitkové verze N1. Na své si tak mohou přijít drobní podnikatelé a živnostníci, kteří k podnikání potřebují ekonomické, malé, ale přitom prostorné osobní auto. Volkswagen
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.