Volkswagen přichází s několika novinkami pro všechny zájemce o oblíbené modely Polo a Fox.
Silnější motory pro Polo za původní ceny Všichni zákazníci, kteří mají zájem o koupi kompaktního modelu Polo, si jej nyní mohou objednat s novými motory. Dvě silnější verze pohonné jednotky o objemu 1,2 l s výkony 44 kW / 60 k a 51 kW / 70 k nahrazují své dva předchůdce (40 kW / 55 k a 47 kW / 64 k), přičemž zákazníky nebudou stát ani o korunu více. Třetím motorem je agregát s objemem 1,4 l a výkonem 59 kW / 80 k, který je nyní v nabídce nově s šestistupňovou automatickou převodovkou a nahrazuje předchozí slabší verzi spojenou se čtyřstupňovým automatem.
Fox a Polo v užitkové verzi N1 Dva velikostí kompaktní, ale vnitřním prostorem překvapivě prostorné modely značky Volkswagen - Fox a Polo - určené zejména pro rodinné účely, je nově možné nechat přestavět i na užitkové verze N1. Na své si tak mohou přijít drobní podnikatelé a živnostníci, kteří k podnikání potřebují ekonomické, malé, ale přitom prostorné osobní auto. Volkswagen
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?
V závěrečné kapitole naší dlouhodobé recenze se zaměříme především na konkurenty a také na cenu, která je hlavním, ale rozhodně ne jediným trumfem, který DS 7 drží v ruce. Zaslouží si tato akční DS 7 vaší pozornost a nebo je lepší volbou vyhlášené německé trio – Mercedes-Benz, BMW a Audi?
Čínská automobilka Denza, společný podnik značky BYD a Mercedesu, oznámila evropské uvedení svého vrcholného modelu Z9 GT, který vstoupí na trh jako elektrické vozidlo (EV) v říjnu 2025, následované plug-in hybridní verzí (PHEV) v lednu 2026.
Společnost BYD, světový lídr v oblasti vozidel na nové energie, oficiálně vstupuje na český trh. Tuzemským zákazníkům nabídne čistě elektrické i plug-in hybridní vozy s technologiemi, které jsou součástí její rychlé expanze v Evropě.