Škoda Auto zahájila na domácím trhu prodej dvou letošních novinek odvozených z modelu Roomster. Jde o verzi Roomster Scout a o nový užitkový vůz Škoda Praktik.
S novým modelem Roomster Scout představuje Škoda Auto další verzi kompaktního MPV Roomster. Od ostatních verzí se Roomster Scout liší především novými designovými prvky - novým předním a zadním nárazníkem se stříbrným spodním krytem, bočními ochrannými lištami, ochrannými lemy blatníků a nástavci prahů s ozdobnými lištami a nápisy „Scout“. Roomster Scout je stejně jako základní verze dodáván s pohonem předních kol.
Nový dvoumístní vůz Škoda Praktik navazuje na tradici užitkových vozů Škoda Pick-up, Vanplus nebo Fabia Praktik. Škoda Praktik je určen především pro živnostníky, řemeslníky nebo servisní, rozvážkové a kurýrní služby. Lehký užitkový vůz Škoda Praktik nabízí jízdní vlastnosti a komfort plně srovnatelný s osobním vozem. Má variabilní nákladový prostor s objemem až 1,9 m3 a užitečnou nosnost 550 až 640 kg.
Základní cena vozu Škoda Roomster Scout je 429 900 Kč (verze s benzínovým motorem 1.4 16V/63 kW), cena modelu Škoda Praktik 1.2 HTP 12 V/51 kW je 297 381 Kč s DPH (249 900 Kč bez DPH).
U autorizovaných obchodníků Škoda jsou již k dispozici předváděcí vozy a prodejci již začali přijímat první objednávky. Škoda Auto, a.s.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.