Škoda Auto zahájila na domácím trhu prodej dvou letošních novinek odvozených z modelu Roomster. Jde o verzi Roomster Scout a o nový užitkový vůz Škoda Praktik.
S novým modelem Roomster Scout představuje Škoda Auto další verzi kompaktního MPV Roomster. Od ostatních verzí se Roomster Scout liší především novými designovými prvky - novým předním a zadním nárazníkem se stříbrným spodním krytem, bočními ochrannými lištami, ochrannými lemy blatníků a nástavci prahů s ozdobnými lištami a nápisy „Scout“. Roomster Scout je stejně jako základní verze dodáván s pohonem předních kol.
Nový dvoumístní vůz Škoda Praktik navazuje na tradici užitkových vozů Škoda Pick-up, Vanplus nebo Fabia Praktik. Škoda Praktik je určen především pro živnostníky, řemeslníky nebo servisní, rozvážkové a kurýrní služby. Lehký užitkový vůz Škoda Praktik nabízí jízdní vlastnosti a komfort plně srovnatelný s osobním vozem. Má variabilní nákladový prostor s objemem až 1,9 m3 a užitečnou nosnost 550 až 640 kg.
Základní cena vozu Škoda Roomster Scout je 429 900 Kč (verze s benzínovým motorem 1.4 16V/63 kW), cena modelu Škoda Praktik 1.2 HTP 12 V/51 kW je 297 381 Kč s DPH (249 900 Kč bez DPH).
U autorizovaných obchodníků Škoda jsou již k dispozici předváděcí vozy a prodejci již začali přijímat první objednávky. Škoda Auto, a.s.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?