Dynamická, moderní a vysoce sofistikovaná - přesně jak to odpovídá podstatě značky Audi – byla česká premiéra nového supersportovního modelu Audi R8.
Na noční Audi R8 koktejl v jedné z nejprestižnějších pražských restaurací Kampa Fish pozval český importér řadu svých zákazníků a vážných zájemců z řad podnikatelských, sportovních a uměleckých špiček České republiky. Po efektním odhalení osmi vozů na piazze restaurace a téměř mystickém zadunění více než tří tisíc koní pod prosklenými kapotami Audi R8 měli první zájemci možnost prožít vzrušující okamžiky projížďky centrem Prahy.
„V současné době evidujeme desítky objednávek a vážných zájemců. Mimořádný zájem o tento výjimečný model překonal všechna naše očekávání a jsme jim samozřejmě naprosto nadšeni,“ komentuje vstup nového Audi R8 na český trh Petr Neústupný, vedoucí Divize Audi společnosti Import VOLKSWAGEN Group, s.r.o..
Audi vstupuje do nejnáročnějšího segmentu automobilového trhu s modelem R8 s uprostřed uloženým motorem a hned zaujímá místo mezi nejlepšími. Vůz staví na zkušenostech, které značka čtyř kruhů desítky let sbírala aktivní účastí v motoristickém sportu, ale také dlouholetou výrobou sportovně-luxusních automobilů. Audi R8 představuje unikátní amalgám vynikajících jízdních vlastností, průkopnických technologií a fascinujícího designu. Motor V8 FSI HDZ o výkonu 420 koní, stálý pohon všech kol quattro® a hliníková karoserie Audi Space Frame ASF® propůjčují Audi R8 mimořádné vlastnosti, které mu umožňují ucházet se o vůdčí pozici ve své třídě. Ergonomie a praktičnost zároveň dovolují každodenní využívání Audi R8 v běžném provozu. Stejně důležitou charakteristikou je rovněž dodržování náročných kvalitativních standardů, typických pro značku Audi.
Základní cena nového Audi R8 začíná na 2 981 300 Kč, prvním zákazníkům budou vozy dodány ve druhém čtvrtletí roku 2007. Import Volkswagen Group
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?