Společnost Mitsubishi Motors Corporation dnes oznámila, že představí novou generaci dvoulitrového dieselového motoru na evropském trhu, kde je po tomto typu rostoucí poptávka.
V současné době je nový dieselový motor ve vývoji. Do výroby v závodě v Kyoto bude uveden na začátku roku 2009, tedy o rok dříve než bylo původně plánováno. Po svém uvedení v Evropě bude postupně uveden i na ostatních trzích.
S ohledem na společný vývoj motoru spolu s Mitsubishi Heavy Industries má nový dieselový motor klíčový význam v oblasti snahy Mitsubishi Motors o nižší emise CO2. Na budoucím vynikajícím výkonu nového dieselového motoru a dosažení emisní normy Euro V se výrazně podílí nové vysoce účinné turbo-dmychadlo a vynikající využití paliva při spalování, které jsou dány použitím vlastní analytické technologie Mitsubishi Heavy Industires a Mitsubishi Motors.
Nový dieselový motor je významově postaven hned vedle technologie elektrického pohonu, jako základní element "Mitsubishi Motors Environment Initiative Program 2010" ("EIP 2010"). Uvedení nového dieselového motoru na trh umožní společnosti zaměřit se i na uvědomělé zákazníky se zodpovědností vůči životnímu prostředí. Mitsubishi Motors
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.