Společnost Mitsubishi Motors Corporation dnes oznámila, že představí novou generaci dvoulitrového dieselového motoru na evropském trhu, kde je po tomto typu rostoucí poptávka.
V současné době je nový dieselový motor ve vývoji. Do výroby v závodě v Kyoto bude uveden na začátku roku 2009, tedy o rok dříve než bylo původně plánováno. Po svém uvedení v Evropě bude postupně uveden i na ostatních trzích.
S ohledem na společný vývoj motoru spolu s Mitsubishi Heavy Industries má nový dieselový motor klíčový význam v oblasti snahy Mitsubishi Motors o nižší emise CO2. Na budoucím vynikajícím výkonu nového dieselového motoru a dosažení emisní normy Euro V se výrazně podílí nové vysoce účinné turbo-dmychadlo a vynikající využití paliva při spalování, které jsou dány použitím vlastní analytické technologie Mitsubishi Heavy Industires a Mitsubishi Motors.
Nový dieselový motor je významově postaven hned vedle technologie elektrického pohonu, jako základní element "Mitsubishi Motors Environment Initiative Program 2010" ("EIP 2010"). Uvedení nového dieselového motoru na trh umožní společnosti zaměřit se i na uvědomělé zákazníky se zodpovědností vůči životnímu prostředí. Mitsubishi Motors
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?