Modely Volvo S40, V50, C70 a V70 získaly označení „Nejlepší volba“ v žebříčku The Car Book 2007.
Tento uznávaný žebříček, který je sestavován výhradně na základě objektivních informací získávaných z vládních a nezávislých zdrojů, se zaměřuje na očekávané vlastnosti vozu v deseti kategoriích: v oblasti nárazových testů, bezpečnostní výbavy, spotřeby paliva, ochrany proti převrácení, celkové ochrany, nákladů na údržbu a opravy, záruky, nákladů na pojištění a stížností zákazníků. Je vhodné uvést, že největší důraz je kladen na výsledky nárazových testů a na stížnosti zákazníků.
Každoročně tato organizace se sídlem ve Washingtonu, DC analyzuje nová vozidla na trhu a vybírá „Nejlepší volby“ do žebříčku The Car Book určeného pro americké zákazníky. Žebříček The Car Book 2007 je publikován ve spolupráci s Centrem pro automobilovou bezpečnost – přední národní organizací pro podporu bezpečnosti silničního provozu. Jako potenciální „Nejlepší volby“ jsou zvažovány pouze ty automobily, které dosáhly výsledků ve všech klíčových kategoriích.
Při hodnocení S40, V50, C70 a V70 Jack Gillis, autor publikace The Car Book, uvedl: „Gratuluji k nabídce vozidel, která dokáží uspokojit potřeby dnešních spotřebitelů v oblastech bezpečnosti a výkonu. Oceňujeme fakt, že značka Volvo významně přispívá ke zlepšení nabídky automobilů pro americké zákazníky.“
V roce 2007 vychází již 27. vydání nejznámějšího amerického průvodce koupí nového automobilu. Tisková zpráva Volvo
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.